וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבירה: אישה הרה ועוברה מתו בחודש השמיני

29.9.2012 / 20:20

האישה הובהלה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה ואת מות העובר, כתוצאה מקרע באחד מכלי הדם. ככל הנראה אין קשר בין סיבת המוות להריונה

אישה בת 38, שהייתה בחודש השמיני להריונה, מתה אמש (שישי) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כתוצאה מכלי דם שנקרע. רופאי בית החולים ניסו לבצע באישה החייאה, ובמקביל ליילד את העובר, אך נאלצו לקבוע את מותם של השניים. סיבת המוות ככל הנראה לא קשורה להריון.

האישה הובהלה אמש על ידי מגן דוד אדום לחדר הטראומה בבית החולים כשהיא סובלת מדימום פנימי ומחוסרת הכרה. במקביל לניסיונות ההחייאה של האם ביצע צוות בית החולים ניתוח קיסרי דחוף, אולם כאמור נאלץ לאחר כמה דקות לקבוע את מותם.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי "סיבת המוות, ככל הנראה, אינה קשורה להריון עצמו ונובעת מקרע פנימי של כלי דם גדול בגוף האישה. עשינו כל אשר לאל ידנו ואנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

בחודש יוני מתה בבית החולים ברזילי באשקלון יולדת בת 34 לאחר שעברה ניתוח קיסרי, במהלכו הוצא מגופה עובר בריא ושלם. האישה הוזמנה לניתוח מתוכנן בבית החולים, לאחר שעברה במהלך חייה שלושה ניתוחים קיסריים, בהם נולדו לה שלושה ילדים. לאחר שהעובר הוצא מרחמה של האישה, אירע סיבוך שהוגדר בפי הרופאים כ"נדיר" ואשר נגמר במותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully