וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפות בכמה מוקדים בצפון, שליטה הושגה על כולן

קובי מנדל

24.9.2012 / 13:53

תחילה הוזעקו כוחות הכיבוי למועצה האזורית חוף הכרמל והשתלטו על האש. ראש המועצה העריך כי מדובר בהצתה. לאחר מכן פרצה שריפה נוספת בעתלית וגם היא כובתה

שריפות פרצו בשעות הצהריים (שני) במספר מוקדים במועצה האזורית חוף הכרמל, בסמוך ליישובים קיבוץ החותרים, כפר גלים, מושב מגדים וסמוך לבסיס השייטת. מתנדבי הכיבוי של המועצה האזורית וכוחות הכיבוי הוזעקו לשטח והצליחו להשיג שליטה על האש. ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, כרמל סלע, מסר לוואלה! חדשות כי ככל הנראה מדובר בהצתה.

שריפה נוספת פרצה גם בעתלית, לא הרחק משכונת יפה נוף. תושבי האזור קיבלו התראה כי יש אפשרות לכך שיפונו ולמקום הוזעקו צוותי כיבוי ומסוקים. במקביל, הופסקה תנועת הרכבות בין עתלית לבנימינה לשעה קלה. להב דודו וענונו משירותי הכיבוי של חדרה מסר לוואלה! חדשות כי בשלב מסוים אש איימה להתפשט לבתי תושבים אך 15 צוותי כיבוי משירותי הכיבוי של חדרה בסיוע שני מסוקים הצליחו לחצות בין האש לבתים ולמנוע את התפשטותה. לבסוף הצליחו הצוותים להשתלט על האש. לדברי וענונו, במקום בערו גם עמודי חשמל ישנים מעץ. נסיבות השריפה ייחקרו.

שריפה בקרית טבעון , אוגוסט 2012. ערן גילווארג
תושבי השכונה קיבלו התראה כי יש אפשרות לכך שיפונו מבתיהם/ערן גילווארג

לפני יותר משבוע אישה נהרגה ו-18 בני אדם נפצעו לאחר ששריפה פרצה בקומה הרביעית בבניין מגורים בשדרות רזיאל ברמלה. האישה שנהרגה קפצה מחלון הבית בניסיון להימלט מהלהבות, נפצעה קשה ומאוחר יותר מתה מפציעה בבית החולים. בבוקר שלאחר האסון הפנו השכנים מפנים אצבע מאשימה כלפי צוותי החירום על הטיפול הלוקה בחסר באירוע.

אבי דסטה, אחד השכנים בבניין סיפר כי "אישה אחת צעקה לנו מהחלון שנשרף לה הבית. התקשרנו למכבי אש, עד שהגיעו לקח להם איזה שעה, בהתחלה חשבו שאנחנו צוחקים עליהם. הם אמרו אה אתם צוחקים, אתם אולי טיפה שיכורים. הסברנו להם על המצב, לא האמינו לנו, ואתה רואה מה קרה בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully