וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן 9 חודשים נחנק ממזון בבית שמש, מצבו קשה

18.9.2012 / 12:17

לאחר שפרמדיקים חילצו את הגוף הזר מגרונו של התינוק וביצעו בו החייאה, הוא הועבר לבית החולים הדסה עין כרם, שם מסרו כי אין סכנה לחייו. נכון לעכשיו, לא נבדק חשד לרשלנות

תינוק בן תשעה חודשים נפגע באורח קשה הבוקר (שלישי) לאחר שנחנק מגוף זר בביתו שבבית שמש, בשעה שאכל ארוחת בוקר. פרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום והבחינו כי התינוק ללא דופק ולמעשה נמצא במצב של מוות קליני. אנשי הצוות חילצו את המזון שנתקע בגרונו וחסם את קנה הנשימה, העניקו לתינוק טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה.

לאחר זמן מה, כאשר הצליחו הפרמדיקים להחזיר לתינוק דופק, הם הבהילו אותו למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מבית החולים נמסר כי לאחר טיפול אינטנסיבי, מצבו של התינוק יציב ולא נשקפת סכנה לחייו, אם כי מוקדם מדי לקבוע אם נגרם לו נזק מוחי. נכון לעכשיו, לא נבדק חשד לרשלנות.

אמש נפצע ילד בן עשר לאחר שנפל מהקומה הרביעית של בניין מגורים בבאר שבע, ומצבו מוגדר כעת קשה אך יציב. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בעיר וסובל מפגיעת ראש ומחבלות בחלקים אחרים של גופו. טרם הובררה סיבת נפילתו והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

אמו של הילד היא שהתקשרה והזעיקה את כוחות מד"א למקום. הצוות שהגיע למקום, שכלל פרמדיק רכוב על אופנוע, מצא את הילד כשהוא מוטל בחצר הבניין והחל לטפל בו. בהמשך פינה אותו לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully