וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית בנמל: צפו בספינה "קווין אליזבת" בחיפה

קובי מנדל

12.9.2012 / 22:14

2,000 נוסעים מטופלים על ידי 1,400 אנשי צוות עגנו היום בנמל חיפה על גבי אחת מספינות הפאר הגדולות והמרשימות בעולם. מרבית הנוסעים יצאו לסייר בחיפה, ירושלים ובית לחם

ענקית בנמל: ספינת הפאר "קווין אליזבת" הבריטית עגנה היום (רביעי) בנמל חיפה כשעל סיפונה כ-2,000 נוסעים ועוד 1,400 אנשי צוות. הענקית הצפה, הנחשבת לשם דבר בעולם הספנות תעגון בנמל בסך הכל עד יום שישי – אז תעזוב את חיפה ותמשיך להפליג בים התיכון. הספינה, שהגיעה לארץ בפוסה מלאה משמשת כמלון צף, כאשר הנוסעים ירדו לחוף והם יסיירו בחיפה, בירושלים ובבית לחם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"קווין אליזבת" בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוניה 12 סיפונים, 85% מהחדרים הם חיצוניים, 71% מהחדרים בעלי מרפסות ויש בה סוויטות מפוארות. משקלה הכולל עומד על 90,400 טונות והיא יכולה לארח 2,092 נוסעים. באוניה ניתן למצוא גם טרקלינים מפוארים המזכירים מאוד את הטיטאניק, מגרשי כדורסל, מיני גולף, מספר בריכות שחיה, פאבים, בתי קפה, קזינו, מאפייה, ואולם קולנוע ענק. אורכה של האוניה כ-300 מטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהנהלת נמל חיפה נמסר כי עם פרוץ האינתיפאדה השנייה בשנת 2000 הפסיקו האניות להגיע לישראל והגעתה של "קווין אליזבת" זו השנה השנייה ברציפות לישראל, לצד אוניות פאר נוספות, היא "ההוכחה שנכון להיות בישראל בכלל ובחיפה בפרט". נמל חיפה רשם בשנים האחרונות עליה של כ-200% במספר התיירים העוברים דרך הנמל ואלה כבר מתקרבים ל-180 אלף תיירים בשנה. כדי להתמודד עם 3,000 הנוסעים ואנשי הצוות שהגיעו על ה"קווין אליזבת", הטיסה רשות האוכלוסין וההגירה צוות של אנשי ביקורת הגבולות לחו"ל. הצוות ערך את ביקורת הגבולות על האוניה תוך כדי ההפלגה לארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully