וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות: גלעד שליט, הסיפור של כולנו

חדשות

11.9.2012 / 13:02

הפיגוע בבורגס, מותו של קדאפי ומעל הכול - החזרה המרגשת של גלעד שליט לביתו: אלה היו הכתבות הכי נצפות בוואלה! חדשות השנה

גלעד שליט נפגש עם משפחתו לראשונה לאחר שחרורו

ב-18 באוקטובר כתבנו "דמעות של אושר במשפחת שליט", עת גלעד שליט שב לחיק משפחתו. התמונות של שליט הרזה מצדיע, הולך על מסלולי הנחיתה של בסיס 'תל נוף' ומתחבק עם נועם אביו נכנסו לזיכרון הקולקטיבי של כולנו. ולא בכדי זהו האירוע הנצפה ביותר בקרב גולשינו בשנה החולפת.

לכתבה

חקירת הפיגוע בבורגס: "המתאבד תועד במצלמת אבטחה"

18 ביולי, שדה התעופה בבורגס, בולגריה. משפחות הישראלים שהגיעו לחופשה העמיסו את תיקיהם על האוטובוסים ולפתע נשמע פיצוץ. חמישה ישראלים איבדו את חייהם ועוד עשרות נפצעו. הפיגוע הוכיח לנו שוב כי אף מקום לא בטוח והטרור הרצחני ימשיך לפגוע בשגרת חיינו.

לכתבה

תיעוד: מועמר קדאפי בשניות האחרונות של חייו

לאחר מהומות אלימות של עשרה חודשים, נפל דבר בלוב וקדאפי נהרג בלינץ' על ידי המורדים. היה זה מוות ברוטלי וחסר רחמים. השניות האחרונות בו תועד קדאפי מובל למותו על ידי המורדים, מלוכלך מדם וזיעה, מהוות עד היום תמרור וסמל לרודנים הערבים האחרים שנותרו.

לכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

חברות האשראי מרגיעות: נפצה בעלי כרטיסים שנפרצו

בערב אחד קבוצה של האקרים סעודים גרמה לבהלה לאומית: אלפי מספרי כרטיסי אשראי של ישראלים פורסמו ברחבי הרשת. בבוקר שאחרי כולנו עסקנו בשאלה האם נפרץ חשבוננו, וכמה פיצוי נקבל. בנק ישראל וחברות האשראי ניסו לצמצם נזקים ושלחו מסרי הרגעה. בסופו של דבר - הנזק היה הרבה יותר קטן מששיערנו,אך בכל זאת נותרנו עם המינוס הרגיל שלנו.

לכתבה

הילדה שניצלה: "אמא נישקה אותי והרכב הידרדר" (תאונת הדרכים בטבריה)

ב-22 במאי, נסיעה לילית של משפחת אטיאס ממגדל העמק לטבריה הסתיימה בטרגדיה. האב, האם ושמונת ילדיהם נהרגו בתאונת דרכים קשה בירידות המובילות לעיר. רחל אטיאס בת ה7 נותרה בחיים. תמונת המשפחה החוגגת כמה שעות טרם התאונה הקטלנית, ותמונתה של רחל הקטנה מובאת לבית החולים – אינן מרפות, גם חצי שנה אחרי. את הסיבה לתאונה, נכון להיום – עדיין לא מצאו.

לכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully