וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד בירושלים: ניצול שואה ואשתו נכפתו והוכו

10.9.2012 / 13:30

בני הזוג פתחו את דלת ביתם לשודדים, שהזדהו כאנשי ביטוח לאומי. הם כפתו אותם בסרט הדבקה וחסמו את פיהם - ועזבו בידיים ריקות לאחר שלא מצאו דברי ערך. "הרגשתי שאני נחנק"

שוד אכזרי של זוג קשישים בירושלים: בני הזוג גבריאל ורחל צאצאשווילי, ניצול שואה וחולה סיעודית, שניהם בסביבות גיל 80, הוכו ונשדדו בשעות הבוקר (שני) בדירתם בשכונת נוה יעקב, בידי שני שודדים שגם כפתו אותם לכסאות בעזרת סרט הדבקה. המקרה התגלה לאחר שהבעל גילה תושייה, הצליח להשתחרר חלקית מהסלוטייפ ולהזעיק בטלפון את כוחות המשטרה וההצלה.

רחל צאצאשווילי נשדדה בביתה בירושלים, ספטמבר 2012. עומר מירון
חולה סיעודית. רחל צאצאשווילי, היום בביתה לאחר השוד/עומר מירון

הראשונים להגיע אל בני הזוג היו שני מתנדבים של "איחוד הצלה", שהוזעקו לדירה ברחוב הרב פרדס ומצאו את שני הקשישים כפותים לכסאות באמצעות סרט הדבקה רחב, כשהבעל סובל מחבלות בפניו. "בהגיענו לזירה הבחנו בכתמי דם שהיו פזורים בסלון", סיפר לוואלה! חדשות אחד המתנדבים, יוסי פולישוק. "כשהגענו הוא עדיין היה אזוק סביב צווארו ופיו. הוא סבל מחבלה מדממת כתוצאה מאגרוף לפנים" .

חוקרים ממשטרת ירושלים הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע. על פי תחקיר ראשוני, סמוך לשעה 10:00 דפקו שני זרים על דלת ביתם של הקשישים, הזדהו כאנשי המוסד לביטוח לאומי - ומיד לאחר פתיחת הדלת, תקפו את באגרוף את הקשיש, כפתו את בני הזוג וערכו חיפוש בדירה. לאחר שלא מצאו כל דברי ערך, עזבו את המקום בידיים ריקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הם חיפשו בארונות - וכשראו שהם לא מצאו כלום, עזבו". גבריאל צאצאשווילי בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חזרתי מסליחות, אכלתי והלכתי לנוח, ואז מישהו ניסה לפתוח את הדלת - אבל היה נעול", סיפר לוואלה! חדשות צאצאשווילי עצמו. "הם דפקו בדלת. שאלתי 'מי זה', אמרו, 'יש לך מכתב'. פתחתי, היו שם שני בחורים. אחד מהם נתן לי מכתב והשני דחף אותי פנימה. שמו לי סרט הדבקה על הידיים והפה. פחדתי, כי הרגשתי שאני נחנק. הם חיפשו בארונות - וכשראו שהם לא מצאו כלום, עזבו".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully