וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר מטירה דקר למוות את אחותו בת ה-22

הצעירה הובהלה במצב קשה לבית החולים מאיר כשעל גופה מספר סימני דקירה, שם נקבע מותה. אחיה בן ה-19 נעצר ובחקירתו הודה במעשה, אשר לדבריו בוצע על רקע ויכוח עם אחותו

חשד לרצח: תושבת טירה בת 22 נדקרה הלילה (ראשון) למוות. הצעירה, אימאן עבד אל חי, פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קשה כשעל גופה מספר סימני דקירה. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שאינן ברורות.

אחיה בן ה-19 של אל חי, גם הוא תושב טירה, נעצר במהלך הלילה כשהוא משוטט ברחובות העיר. האח הודה בחקירתו בביצוע המעשה, אשר לטענתו בוצע על רקע ויכוח שפרץ בין השניים, והוא נחקר בשעות אלה במשטרה. מאוחר יותר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו.

לפני כשבועיים משה גדליה תושב בית שאן נעצר בחשד שרצח את אשתו דקלה בדקירות סכין בביתם וניסה להתאבד באמצעות שתיית בנזין ושפיכת החומר הדליק על גופו, כדי להצית עצמו. שוטרי תחנת בית שאן שהוזעקו למקום מנעו את ההצתה ועצרו את החשוד בכניסה לביתו.

ביום שלישי הוארך מעצרו של גדליה ב-16 ימים בבית משפט השלום בנצרת. בדיון בבית משפט השלום בנצרת החליטה השופטת, לילי גפר, לשלוח את גדליה לבדיקה פסיכיאטרית כדי לבחון את מצבו הנפשי בעת ביצוע הרצח. "החשוד נמצא במצב נפשי קשה ומורכב והוא אינו זוכר את אותו לילה נורא ומתקשה לדבר על מה שאירע", סיפרה פרקליטתו, עו"ד תמי אולמן. "בעבר הוא נזקק לטיפול פסיכיאטרי ועל כן חשוב לשלוח אותו לבדיקה שתבחן את מצבו הנפשי הקשה". אחיותיה של הנרצחת, שנכחו בעולם בעת הדיון, צעקו לעבר החשוד ברצח: "רצחת את אחותנו בדם קר. הרסת את המשפחה. שלושת הילדים מפורקים וכואבים. אין לך סליחה וכפרה. עדיף לך להתאבד".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טירה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully