וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "ברבי מתועד ליד הזירה", פרקליטו: "מוכיח חפותו"

4.9.2012 / 16:41

מעצר החשוד ב"פגע וברח" בנתניה הוארך ב-7 ימים. נציג המשטרה טען כי צילום מקשר אותו לאזור התאונה, אך הוא טוען שלא היה מספיק להגיע. השופט: "התצלום לא סותר את החשדות"

צילום: דניאל בוק, שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אחר הצהריים (שלישי) בשבעה ימים נוספים את מעצרו של החשוד בדריסת שלוש נשים למוות בנתניה לפני כשבועיים וחצי, שושן ברבי. במהלך הדיון, טען נציג המשטרה כי בידיה צילום של ברבי דקות ספורות לפני שאירעה התאונה, במרחק קצר מהמקום.

בידי המשטרה אין צילומי אבטחה המתעדים את התאונה עצמה, אולם לדברי נציג המשטרה בדיון, נראה ברבי בצילום בבסטה שלו בשוק בנתניה, סופר כסף ומחלק לפועלים, ואז עוזב את המקום כמה דקות לפני התאונה. המכונית של ברבי לא נראתה בצילום, אולם מעדויות עולה כי הרכב חנה כ-30 מטרים משם, גם כן באזור השוק.

הארכת מעצר שושן ברבי. דרור עינב
ממשיך להכחיש שנהג ברכב הפוגע. ברבי בהארכת מעצרו, היום/דרור עינב

פרקליטו של ברבי, עורך הדין דוד יפתח, הסביר בדיון כי למרשו לא היה זמן להגיע מהמקום בו צולם למקום התאונה. ברבי ציין בפני עורך דינו: "הייתי בשוק. יש הרבה רמזורים בדרך, לא היה לי זמן להגיע". עורך הדין שאל את נציג המשטרה אם נבדקו מספר הרמזורים בין השוק לבין מקום התאונה, ואם אפשרי להגיע לשם תוך דקות, וזה השיב כי העניין נמצא בבדיקת בוחני תנועה.

השופט התייחס לדברים, וציין כי "נחה דעתי כי אין תצלום זה עומד בסתירה לחשדות". המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של ברבי, כמו גם של אורן חנונה, חשוד נוסף בתאונה, בשבעה ימים נוספים. השופט קבע כי יש להאריך את מעצרו של ברבי בשישה ימים בלבד, אולם לבסוף אישר שבעה ימים לבקשת סנגורו, על מנת שיוכל לשהות במעצר במהלך כל סוף השבוע.

ברבי ממשיך להכחיש שהוא שנהג ברכב הפוגע. בניגוד לרבים אחרים במצבו, ברבי לא נשבר בחקירה, ובשום פנים ואופן לא מוכן לשתף פעולה עם חוקריו. גורם המעורב בחקירה סיפר כי יש בידי המשטרה יותר מראיה אחת המעידה על כך שברבי הוא זה שנהג. "בקרוב יוגש כתב אישום והעניינים יתבהרו", אמר הגורם. עם זאת, למשטרה יהיה קשה להוכיח שברבי נהג תחת השפעת אלכוהול, בגלל הזמן שעבר בין התאונה לבין הזמן שנתפס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"מי ששפט אותו - שזה יקרה למשפחה שלו"

אשתו של ברבי, ניצה, שילדה את בתו של ברבי בימים האחרונים, הגיעה היום גם היא לבית המשפט, על מנת להיות נוכחת בדיון בהארכת מעצרו. היא זעמה על יחסה של התקשורת כלפי בעלה, ואמרה מחוץ לדיון: "מי ששפט אותו, אני מאחלת שזה יקרה למשפחה שלו".

המשטרה המייחסת לברבי עבירות של הריגה, הפקרה אחרי פגיעה, החזקה או שימוש בסמים לצריכה עצמית, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. בהארכת מעצרו הראשונה, אמר ברבי בכניסה לבית המשפט: "המשטרה יודעת שלא עשיתי את זה. אני משתתף בצער המשפחות, מאחל להם שלא ידעו עוד צער, אבל המשטרה תחקור ותמצא את הנהג ואתם עוד תראיינו אותו. ברחתי כי פחדתי, רצו לפגוע בחיים שלי. כואב לי שזה קרה באוטו שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully