וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נערה נעדרה מעל שנתיים, והרתה לחוטף המתעלל

בת ה-19 הצליחה להימלט מבית באילינוי שבו הוחזקה בידי גבר ואמו, שהתעללו בה מינית משך כל התקופה. המשטרה פשטה על הבית ועצרה חשוד בן 24, לו ילדה הקרבן תינוק במהלך השבי

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

דרמה באילינוי, ארצות הברית: צעירה בת 19, שהוגדרה נעדרת בשנתיים וחצי האחרונות, הצליחה לברוח מבית שבו הוחזקה בעיירה וושינגטון פארק. הצעירה מיהרה לתחנת משטרה, וסיפרה לשוטרים על הבית בו הוחזקה, והוסיפה כי חוטפיה התעללו בה מינית, וכי למעשה בשנתיים האחרונות שימשה כשפחת מין בידי החוטפים – גבר ואמו. היא אף הוסיפה כי בנה, אותו ילדה בזמן החזקתה, עדיין נמצא בבית החוטפים.

נערה הוחזקה למעלה משנתיים באילינוי ושוחררה עם תינוקה, אוגוסט 2012. רויטרס
הבית בעיירה וושינגטון פארק, בו הוחזקה הנערה/רויטרס

כוח ימ"מ מקומי מיהר לבית, ועצר בו חשוד בן 24, וכן את אמו. כמו כן, בבית אכן נמצא הפעוט שילדה הנערה לאביו - החוטף. המשטרה סירבה למסור את פרטי החשודים, בטרם יוגש נגד כתב אישום – ככל הנראה בהמשך היום. דובר המשטרה המקומית, דייויד קלארק, אמר כי השוטרים סבורים כי החשוד המרכזי הוא אבי הפעוט, וכי החטופה נכנסה להריון לאחר שנאנסה על ידו. השוטרים חושדים גם כי גם האם שותפה לפשעיו של החשוד, בנה.

הפעוט לא היה הילד היחידי שנמצא בזירה: בין היתר איתרו 25 לוחמי הימ"מ שפרצו לבית גם נער בן 16, כשהוא עוד לובש את מדי בית ספרו. הוא הוצא מן הבית, ולאחר ששוחח עם שוטרים במקום הועבר, יחד עם הפעוט, לשירותי הרווחה של אילינוי. כמו כן, השוטרים מצאו בזירה גם סמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"אף פעם לא תדע מה קורה בדלת הסמוכה"

באשר למצבה של החטופה, סיפר קלארק כי "יחסית לזוועות שעברה בשנתיים האחרונות, נראה שמצבה בסדר". הוא סירב לענות האם ברשותו מידע כיצד נפגשו החשוד והקורבן, אך אמר כי ניכר שהיא הוכתה ונאנסה בכל יום שנמצאה בבית. בכל פעם שניסתה לברוח, אמר, השיבו אותה החוטפים אל הבית באיומי אקדח. לבסוף היו אלה קרובי משפחתה שסייעו לה לברוח.

קוני האנט, המתגוררת בשכנות לבית החטיפה, סיפרה כי לא ממש הכירה את שכניה, אבל שהאם "תמיד נראתה מאוד נחמדה כשפגשתי אותה. היא תמיד דיברה". כשלמדה על הזוועות שעל פי החשד התחוללו בין קירות הבית, היא הייתה בהלם, ואמרה: "אתה אף פעם לא יכול לדעת מה קורה בדלת הסמוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully