וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד אחר הדורס מנתניה: קרוב משפחה נוסף נעצר

20.8.2012 / 16:18

צוות מג"ב עיכב לחקירה את קרוב משפחתו של שושן ברבי במלון בהרצליה. בהמשך, עוכב גם חברו. גם נגד רעייתו של החשוד בדריסה והפקרת שלוש נשים בסוף השבוע הוצא צו מעצר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

נמשך המצוד אחר שושן ברבי, החשוד בדריסתן ובהפקרתן של שלוש בנות משפחה בתאונת דרכים בנתניה בסוף השבוע. המשטרה עיכבה היום (שני) לחקירה קרוב משפחה נוסף של ברבי, הנמלט מהמשטרה מאז יום שישי. צוות 101 של מג"ב מרכז הגיע למלון השרון בהרצליה, בו מתגורר קרוב המשפחה, ועיכב את האיש. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא. זהו קרוב משפחתו השני של ברבי שנעצר מאז התאונה. בנוסף אליו, צוות של סמ"ג 7 עיכב לחקירה גם את חברו של ברבי, וגם נגד אשתו הוצא צו מעצר.

שושן ברבי , חשוד בדריסת שלושת הנשים מנתניה , אוגוסט 2012. באדיבות המשפחה
המצוד אחריו נמשך. שושן ברבי/באדיבות המשפחה

מוקדם יותר טענו מקורביו של ברבי כי הוא צפוי למסור היום הצהרה. אנשים בסביבתו של ברבי נמצאים כעת בקשר עם עורך הדין דוד יפתח, אשר ייצג אותו בתיק אחר בעבר, אולם לטענתם ברבי עצמו טרם יצר עמו קשר. כמו כן, אחותה של אשתו של ברבי מסרה ש"התמונה תתבהר אחר הצהריים". המשטרה ממשיכה לחפש אחר ברבי, שנמלט לאחר המעשה למקום מסתור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפיצוצייה של ברבי נסגרה

המצוד אחר ברבי, תושב נתניה בן 35 שריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, החל מיד לאחר התאונה, עם התעוררות החשד כי הוא זה שנהג ברכב הפוגע, ונמלט מהמקום. בין היתר, עיכבו לחקירה את אביה של אשתו של ברבי, בניסיון להתחקות אחר מקום הימצאו, והוציאו צו מעצר נגד אשתו, ניצה, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה. שני ילדיהם של השניים שוהים אצל קרוב משפחה.

במקביל, נסגרה הבוקר הפיצוצייה הנמצאת בבעלותו של ברבי בשדרות בן צבי בנתניה - המקום בו התרחשה התאונה. אחותה של אשתו של ברבי טוענת כי החליטו לסגור את העסק עד שהשבעה על ההרוגות תסתיים. "אנחנו באמת מתנצלים, ולא היינו רוצים שאף אחד יהיה במקום הזה. אם הוא עדיין בחיים, הוא מתייסר וסובל, בין אם זה עבריין ובין אם לא".

אמש הגבירה יחידת השיטור הימי בנמל חיפה כוננות, מחשש שברבי ינסה להימלט מהארץ דרך הים. ממרחב חוף של המשטרה נמסר לוואלה! חדשות כי השוטרים המופקדים על בדיקת הספינות והיאכטות המפליגות מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל, קיבלו הנחיה לבצע בדיקות מדוקדקות בכלי השיט, כשהם מצוידים בתמונתו של ברבי.

תמונתו של החשוד במעברי הגבול

גם במעברי הגבול של ישראל הוגברה הערנות וכל בקרי רשות האוכלוסין המוצבים בנמל התעופה בן גוריון ובמעברי הגבול היבשתיים של ישראל מחזיקים תמונות של החשוד. זאת, כדי למנוע מצב שבו הוא יימלט מהארץ בזהות בדויה. מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר כי הוצא לברבי צו עיכוב יציאה מהארץ.

כמו כן, נלקח הרכב הפוגע לבדיקה במעבדה לזיהוי פלילי, על מנת לאסוף ממנו טביעות אצבעות ולנסות לקבוע מי נהג ברכב בעת הפגיעה – אם מדובר היה בשושן, ביוחאי גליקסמן, אשר הסגיר עצמו והודה בדריסה, אך מאוחר יותר חזר בו מהודעתו, או שמא היה אדם אחר ברכב בעת התאונה.

בתאונת ה"פגע וברח" נהרגו שלוש קרובות משפחה - אלכסנדרה רובינוב, תושבת נתניה בת 67, קרובת משפחתה סבטלנה יגודייב, בת 56, ובתה שושנה, בת 25. אתמול הובאה רובינוב למנוחות בבית העלמין בעיר, והשתיים האחרון נטמנו בבית העלמין בדימונה.

לקריאה נוספת
3 הולכות רגל נדרסו למוות בנתניה; מצוד אחר חשוד שנמלט
מקורביו של שושן ברבי: ”ימסור הצהרה אחר הצהריים”
המצוד מתהדק: תמונתו של ברבי במעברי הגבול, בודקים ספינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully