וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגות מנתניה הובאו למנוחות: "הדורס - רוצח שפל"

ילדי אלכסנדרה רובינוב שנהרגה עם שתי בנות משפחתה בתאונת ה"פגע וברח", זועמים על שטרם נתפס החשוד בדריסה, שושן ברבי. רב ספד לשתי ההרוגות הנוספות: "הנהג לא פחות מרוצח"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

אלכסנדרה רובינוב, תושבת נתניה בת 67 שנהרגה בערב שישי יחד עם שתי קרובות משפחתה בתאונת ה"פגע וברח" בנתניה, מובאת בשעה זו (ראשון) למנוחות בבית העלמין בעיר. קרובות המשפחה, סבטלנה יגודייב, בת 56, ובתה שושנה, בת 25, מובאות למנוחות בבית העלמין בדימונה.

סרגיי רובינוב, בנה של אלכסנדרה אחז בתמונת אמו ואמר: "מי זה הרוצח הנבלה הזה? הוא קורא לעצמו עבריין? אם הוא עבריין שיבוא ויישפט. הוא סתם נבלה בושה וחרפה למשטרה שלא תופסים אותו ועוד נותנים לבני משפחתו במה". סרגיי קרא לחשוד בדריסה, שושן ברבי, להפסיק לברוח. "הוא לקח שלוש נשמות והשאיר אותי בלי אמא", אמר והוסיף: "אמא, אנחנו מבקשים ממך סליחה. אנחנו לעולם לא ניקח את החוק לידיים. המשטרה תתפוס את הרוצח". הבת לריסה פנתה לשושן ברבי: "תסגיר את עצמך, רוצח שפל. בכל מקרה תישרף בגיהנום. הרגת את כל המשפחה שלי".

עוד על התאונה בנתניה:
מצוד אחר החשוד: "כשברבי שותה אלכוהול הוא נהיה מטורף"
הצעיר שהסגיר עצמו בדריסה בנתניה חשוד בהריגה
חברי לי זיתוני יסייעו למשפחת ההרוגות בנתניה

הלוויה אלכסנדרה רונינוב. שלומי גבאי
"זה עבריין? שיבוא ויישפט". ההלוויה בנתניה/שלומי גבאי

להלוויתה של הרוגה אחרת, סבטלנה יגודייב, בבית העלמין בדימונה הגיעו מאות מבני הקהילה הבוכרית. רב הקהילה הבוכרית, הרב יוסף שלמה יששכרוב, סיפר כי הוא מכיר את סבטלנה עוד מעירה אנג'אן באוזבקיסטן, וכבר שם הכיר התוודע למעשיה הטובים. על הנהג הפוגע אמר הרב יששכרוב, כי "נהגים כאלה לא פחות מרוצחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הלווית לריסה רובינוב, שנפגעה בתאונת פגע וברח בנתניה , אוגוסט 2012. שלומי גבאי
הלווית לריסה רובינוב, שנפגעה בתאונת פגע וברח בנתניה , אוגוסט 2012/שלומי גבאי

ממלא מקום ראש העיר דימונה, אלי ברונשטיין, ספד למנוחות והוסיף: "אנחנו נפגשים עם השר ליברמן ועם חברי כנסת כדי לשנות את החוק שמי שגורם לפגיעה בתאונות 'פגע וברח', ייענש בצורה קשה יותר משמעותית - פי שניים או שלושה". לדברי ברונשטיין, "לא יכול להיות שנהג כזה, שממש מוגדר כרוצח, יוכל ללכת חופשי בזמן שהקורבן שלו מדמם על הכביש ופצוע באופן קשה".

התאונה אירעה בשדרות בן-צבי בנתניה, כאשר שלוש בנות המשפחה חצו את הכביש במעבר חצייה ונדרסו למוות על ידי מכונית. על פי החשד, הנהג הפוגע, שנהג במכונית מסוג אאודי, המשיך בנסיעה כמה מטרים ועצר בצד הדרך. שני בני אדם נמלטו מהמכונית.

הלווית אלכסנדרה רובינוב. שלומי גבאי
הלווייתה של רובינוב/שלומי גבאי

המצוד המשטרתי אחר שושן ברבי, החשוד המרכזי בתאונה עדיין נמשך. שלשום הסגיר עצמו למשטרה יוחאי גליקסמן והצהיר תחילה כי הוא נהג ברכב הפוגע. הוא חשוד בעבירות של הריגה, שיבוש הליכי חקירה ומתן עדות שקר. מאוחר יותר טען גליקסמן כי הסגיר עצמו לידי המשטרה "לבקשת גורמים אחרים". מעצרו הוארך עד יום חמישי.

"גם המשפחה שלי נהרסה"

חנה גליקסמן, רעייתו של יוחאי, אמרה לוואלה! חדשות כי בעלה חף מפשע. "הוא לא היה באוטו בכלל, הוא פוחד משושן", אמר גליקסמן, הנמתא בחודש החמישי להריונה. היא הוסיפה כי ברבי הגיע לביתם ביום שישי בערב וקרא לו בצעקות. "הוא ירד למטה ואז עלה ואמר לי, 'אני הולך להקפיץ חבר שלי, אשתו מאושפזת'. אחרי כמה דקות הוא עלה למעלה ואמר: 'אני הולך להיעצר, דרסתי מישהו'", סיפרה האשה.

גליקסמן הוסיפה כי הייתה בסערה והלכה לכיוון המשטרה. "ראיתי את זירת התאונה, לא חלמתי שבזה מדובר. אני קוראת לשושן ברבי להסגיר את עצמו. אני משתתפת בצער המשפחות. מלבד שלושת המשפחות שנהרסו גם המשפחה שלי נהרסה. הלוואי שיתפסו את הדורס האמיתי, לבעלי אין שום קשר למקרה". היא ציינה כי יוחאי עובד אצל ברבי הרבה שנים, עוד לפני שהכירו, וכי הוא פוחד ממנו מאוד.

(עדכון ראשון: 16:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully