וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בסביבת החשוד בדריסה: ינסה לברוח מהארץ

רמי שני ושלומי גבאי

18.8.2012 / 13:24

בסביבת החשוד ב"פגע וברח" בנתניה לא פוסלים אפשרות שיימלט, או יסגיר עצמו לאחר שתפוג השפעת סם, שאולי נהג בהשפעתו. בן ואחי הרוגות: אמצא אותו כמו שמצאו את דורסי זיתוני

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

בסביבתו של שושן ברבי, החשוד בתאונת הפגע וברח אמש (שישי) בנתניה, בה נהרגו שלוש בנות משפחה, לא פוסלים אפשרות שנהג תחת השפעת סמים וכי בעקבות המצוד אחריו - ינסה להימלט מהארץ, או להמתין עם הסגרתו עד שתפוג השפעתם. על פי חשד המשטרה, ברבי, שריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, נמלט ממקום התאונה.

צעיר תושב נתניה הסגיר עצמו לתחנת המשטרה בעיר זמן קצר לאחר התאונה. הוא נעצר, ובמוצאי שבת יובא להארכת מעצרו.
בהערכת מצב מיוחדת אשר קיים היום ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ברונו שטיין, הוא הנחה את השוטרים לרדוף אחר המעורבים בתאונת הפגע וברח אמש בנתניה "עד למעצרם".

חזי ראובן, בן דודו של ברבי ומקורב למשפחת אברג'יל, אמר היום לוואלה! חדשות כי "בן דודי לא עשה את זה, המשטרה סתם נטפלת אליו. הוא לא יחזור ולא ימצאו אותו לעולם". לדבריו, "המשטרה הורסת משפחה סתם, זה תיק תקשורתי ואין לו סיכוי. בחמש השנים האחרונות הוא לא היה בפשע".

בזמן שהמשטרה מנהלת מצוד אחר החשוד בדריסה, בבית משפחת יגודייב בדימונה התקבצו הבוקר בני משפחה וחבריהן של אם המשפחה, סבטלנה בת ה-56, ובתה שושנה בת ה-25, שנהרגו אתמול, יחד עם בת משפחתם אלכסנדרה רובינוב בת ה-67.

ההרוגות בתאונת הפגע וברח בנתניה. דייב בוימוביץ'
שושנה וסבטלנה יגודייב/דייב בוימוביץ'

רודי יגודייב, שאמו ואחותו נהרגו בתאונה, פנה לחשוד בדריסה, שושן ברבי: "אני קורא לנהג שדרס אותן שלא יהיה שפן ויסגיר את עצמו. אם לא - אני אגיע אליו. כמו שמצאו את הדורסים של לי זיתוני, אני אמצא אותו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
צומת הרחובות בה אירעה תאונת הפגע וברח בנתניה. שלומי גבאי
"קורא לנהג להסגיר את עצמו, שלא יהיה שפן". זירת התאונה, הבוקר/שלומי גבאי

הוא סיפר כי על התאונה שמעו מקרובי משפחתם בנתניה, עד אשר קצין משטרה מסר להם פרטים על שהתרחש בזירה. "הקצין אמר שהאיש פגע בהן ואחרי 300 מטר הוא עצר ושניהם נמלטו מהאוטו. אבל אנחנו נדע למצוא אותם". בזמן שרודי בן ה-31 ישב לצד אביו, אליעזר, וזעם על אזלת ידה של המשטרה, דודו, ניסן יוספוב, נשמע נחרץ ממנו ואמר כי את הדורס "צריך להעניש בצורה הכי חמורה".

תאונת פגע וברח בנתניה, אוגוסט 2012. שלומי גבאי
זירת התאונה בנתניה, אמש/שלומי גבאי

משפחת יגודייב עלתה ארצה מאוזבקיסטן בראשית שנות התשעים. הבת, שושנה, עבדה בקיבוץ משאבי שדה ולדבריה אחיה, תכננה להקים משפחה עם בן זוגה לחיים. אמה, סבטלנה, עבדה בבית הספר טללים בדימונה.

שניים מבניה של ההרוגה השלישית בדרכם מארה"ב

רומן רובינוב, קרוב משפחתה של אלכסנדרה, ההרוגה השלישית, סיפר שהיא הייתה בדרכה לבתה, שמתגוררת בבניין שממולה. "היו אצלה אורחים מדימונה מהצד של בעלה שנפטר לפני כמה שנים. הן היו בדרך לבית של הבת שלה. בזמן שחצו את הכביש, פגע בהן רכב ונעלם. הבנו שהוא השאיר את הרכב וברח. הבנו שהן נפגעו קשה מאוד ונהרגו במקום". הוא סיפר עוד ש"כולנו גרים פה ברדיוס של קילומטר". אלכסנדרה עלתה לארץ בשנת 1990 מאוזבקיסטן. "אנחנו מאוד כואבים. אהבנו את האישה הזאת מאוד. יש לה שלושה ילדים, בת שגרה בארץ ועוד שני בנים בארה"ב והם כנראה כבר עושים את דרכם לישראל. כולנו כואבים מאוד והמומים", הוסיף.

"אני קוראת לנהג להסגיר את עצמו", אמרה לריסה זטלאווי, בתה של אלכסנדרה. "זה מעשה חסר אחריות, הוא הרג שלוש נשים שבסך הכל חצו את הכביש בערב שבת. הוא נסע כמו מטורף, ואם הוא גבר כמו שהוא קורא לעצמו, שיסגיר את עצמו".

זירת תאונת הפגע וברח בנתניה. שלומי גבאי
זירת התאונה בנתניה, הבוקר/שלומי גבאי

התאונה שגרמה למותן אירעה אמש בשדרות בן-צבי בנתניה, כששלוש בנות המשפחה חצו את הכביש במעצר חצייה ונדרסו למוות. באגף התנועה של משטרת ישראל קראו לעדי ראייה לתאונה ליצור קשר עם תחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהם או להתקשר למוקד 100. מאגף התנועה נמסר כי מדובר בזירת תאונה מורכבת, וחזרו וקראו לחשוד באירוע להסגיר את עצמו. "אנחנו נגיע אליו אבל אנחנו מצפים שהוא יסגיר את עצמו עוד לפני כן".

מור שמעוני השתתפה בהכנת הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully