וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהו החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בנתניה?

שושן ברבי, תושב נתניה שזוהה בעבר עם בני משפחת הפשע אבוטבול, חשוד שנמלט ממקום התאונה שבה נהרגו אם ובתה וקרובת משפחתן. המשטרה קוראת לו להסגיר עצמו

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן)

המשטרה מחפשת אחר שושן ברבי, תושב נתניה בן 35, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח שאירעה אמש (שישי) בשדרות בן צבי בנתניה. ההרוגות בתאונה הן אלכסנדרה רובינוב בת 67 תושבת נתניה, סטבלנה יגודייב בת 56 תושבת דימונה ובתה, שושנה יגודייב בת 25. המשטרה קוראת לברבי להסגיר את עצמו לידיה.

על פי חשד המשטרה, ברבי, שריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, נמלט ממקום התאונה. צעיר תושב נתניה הסגיר עצמו לתחנת המשטרה בעיר זמן קצר לאחר התאונה. כל היודע דבר על מקום הימצאו של ברבי מתבקש לפנות למוקד 100 או לתחנת משטרת נתניה בטלפון 09-8864444.

שלוש נשים נהרגו מפגיעת מכונית בנתניה. שלומי גבאי
המכונית שפגעה בשלוש הנשים/שלומי גבאי

ברבי, נשוי ואב לשלושה, זוהה בעבר עם בני משפחת הפשע אבוטבול. הוא בעל דוכני פירות וירקות בעיר וכן פיצוצייה בשדרות בן צבי - מקום התאונה.

ברבי עסק בעבר במתן הלוואות בשוק האפור וגביית חובות. בשנת 2003 הוא נורה ונפצע בגשר בית ינאי. האחים אסי ופרנסואה אבוטבול נעצרו בחשד למעורבות בירי, אך שוחררו זמן קצר לאחר מכן. על פי עדותו של הדר רוקח, שהועסק כשומר ראשו של פרנוסאה אבוטבול אך היה למעשה סוכן משטרה, לאחר הירי הגיע פרנסואה לבית החולים הלל יפה בחדרה, ואיים על ברבי, בעודו מאושפז, כי יפגע בו אם אחיו אסי ייפגע בעקבות פציעתו של ברבי.

ברבי הורשע כמה פעמים בתקיפת שוטרים וריצה עונשי מאסר בכלא השרון וכלא הדרים. בשנים האחרונות הוא ניסה להשתקם ופתח בתי עסק חוקיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully