וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פלסטיני אנס נערה בת 16 באזור זכרון יעקב

קובי מנדל

17.8.2012 / 16:07

על פי החשד, הנערה רכבה על אופניה סמוך ליישוב כאשר הותקפה באלימות על ידי החשוד, שוהה בלתי חוקי העוסק ברעיית בקר. מעצרו הוארך בחמישה ימים. המשטרה: "נמצה עמו את הדין"

חשד לאונס בצפון: פלסטיני כבן 30 השוהה בישראל שלא כחוק, נעצר בחשד שאנס אתמול (חמישי) נערה בת 16 מאחד המושבים שבאזור זכרון יעקב. הנערה הצליחה להזעיק את המשטרה זמן קצר לאחר המעשה, וזו לכדה את החשוד. לדברי המשטרה, בחקירתו קשר עצמו החשוד לאירוע, והבוקר הוארך מעצרו בבית משפט השלום בחדרה עד ליום שלישי הקרוב.

המקרה אירע על פי החשד בשעות הצהריים, כאשר הנערה רכבה על אופניה לבדה סמוך לאחד המושבים באזור. החשוד, רועה בקר, התנפל עליה, ביצע את האונס באלימות ואחר כך עזב את המקום. זמן קצר לאחר האירוע, התקשרה הנערה לאביה וזה הזעיק המשטרה. לאחר הגשת התלונה, נלקחה הנערה לבדיקות רפואיות במרכז הרפואי וולפסון בחולון.

"מדובר במעשה חמור", אמר היום לוואלה! חדשות סגן ניצב שמעון בן-שבו, מפקד תחנת זכרון יעקב. "התגובה לאירוע הייתה מהירה, וזו אחת הסיבות שהוא נלכד בזמן. נמצה עמו את הדין עד תום". עוד מסר סגן ניצב בן-שבו, כי החשוד המשיך לאחר המעשה בשגרת יומו ולא ניכר שהוא מנסה להימלט או להסתתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully