וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השימוע של נסים אדרי: טען ששמע "רכילות" בלבד

13.8.2012 / 20:48

התת-ניצב שנחשד כי ידע על עבירותיו לכאורה של ניצב ניסו שחם ולא דיווח עליהן, עבר שימוע בבית הדין המשמעתי של המשטרה. ההמלצה בעניינו תועבר לשר לביטחון פנים

תת-ניצב נסים אדרי, שכיהן כמפקד מרחב ציון במחוז ירושלים, ועורך דינו הגיעו היום (שני) למשרדי המטה הארצי בירושלים, לשימוע בבית הדין המשמעתי של משטרת ישראל, בשל החשד כי קיבל תלונה על מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם, ולא עשה דבר. לפני שהחל השימוע, נראו השניים עוברים ביחד על החומרים הרלוונטיים בעניינו, אותם קיבלו לידיהם. במהלך השימוע, חזר אדרי על טענותיו כי שמע על העבירות שלכאורה עשה שחם כ"רכילות", ולכן לטענתו לא חלה עליו חובת הדיווח.

ראש מחלקת משמעת במשטרה קיימה את השימוע, והיא זו שתמליץ על אחת מארבע חלופות: המשך בתפקיד, העברה לתפקיד אחר, השעיה או פיטורים. המלצה זו מתחילה למעשה את התהליך הצפוי לארוך בין ימים ספורים עד לשבועות.

ההמלצה תעבור לראש אגף משאבי אנוש, ניצב ירון בארי, שיתבסס עליה במידה רבה כאשר יגיש את המלצתו למפכ"ל, רב ניצב יוחנן דנינו. מאחר שמדובר בקצין בכיר, דנינו יעביר גם הוא את המלצת המשטרה לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', שיקבע סופית בעניין.

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' בשדה תעופה בן גוריון לאחר הגעתם של פעילי המטס, אפריל 2012. דרור עינב
יהיה הקובע הסופי בעניין. אהרונוביץ'/דרור עינב

שחם, שיצא לחופשה בעקבות החקירה שמתנהלת נגדו, חשוד בעבירות של מעשה מגונה, בעילה אסורה בהסכמה והטרדה מינית בשוטרות ובקצינת משטרה שהיו תחת פיקודו. שחם הודה בחקירתו על מספר מקרים בהם קיים יחסים שבהסכמה, אך הוא מכחיש מכל וכל את ההאשמות שהדברים נעשו בכפייה או תחת מרותו.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

לקריאה נוספת
"תנ"צ ניסים אדרי הודה שידע על מעשי שחם - ולא דיווח"
אהרונוביץ' על שחם: "לא לטאטא אירועים קשים"
אהרונוביץ': "מגבה המשטרה, החריגות ייחקרו במח"ש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully