וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי עמיר: גאה ברצח רבין, חבל שלא הבאתי נוספים לדין

אחיו של רוצח ראש הממשלה התגאה במעשיו בעמוד הפייסבוק שלו, כשטען כי רבין הוא מהאחראיים בפרשת ילדי תימן. "איך אפשר להיות כל כך אכזרי? היכן הלב היהודי?", תהה עמיר

חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה רבין, פרסם אמש (ראשון) סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, בו התגאה בכך שלקח חלק ברצח. עמיר, ששוחרר לפני כחודשיים בתום ריצוי 16 שנות מאסר וחצי בגין קשירת קשר ומעורבות ברצח, מעולם לא הביע חרטה על מעשיו - בדומה לאחיו, יגאל.

לאחרונה נוהג עמיר לגולל בעמוד הפייסבוק שלו את מה שהוא מכנה "יומן כלא", בו הוא מספר לחבריו חוויות מהשנים שריצה על פעשיו, אך הפעם בחר לשתף את חבריו ברשת החברתית דווקא בסיפור מחוץ לכתלי בית הסוהר - פרשת ילדי תימן, במהלך לא רק שהתגאה על מעורבתו ברצח ראש הממשלה, אלא הביע צער על שלא יכול היה לפעול באופן דומה נגד פוליטיקאים אחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס שפרסם עמיר, הערב. לחצו להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עכשיו מדברים ברדיו על ועדת חקירה לחקירת היעלמות ילדי תימן", כתב עמיר, וסיפר על מקרה אישי שלטענתו גרם לו ל"זעם נורא, על האכזריות של האנשים ששלטו במדינה, כלפי אנשים תמימים", וכי מדובר ב"הוכחה מני רבות לבסיס השקר הרקוב במדינה".

"גאה בחיסולו של אחד האנשים שנתנו יד לדבר"

"איך אפשר להיות כל כך אכזרי מספר שנים לאחר השואה? היכן הלב והרחמנות היהודיים?", תהה עמיר, שהוסיף: "אני גאה שאני שותף בחיסול אחד מאותם אנשים שנתנו יד לדברים האלה, ואני מצטער שאני לא יכול לעשות יותר על מנהל להביא (לדין - א.ב.) אנשים שהיו אחראיים לכך".

עמיר, בן 44, הורשע בשנת 1995 במעורבות ברצח רבין ובעבירות של קשירת קשר לביצוע רצח, החזקת נשק ואיומים. אחיו, יגאל, נידון למאסר עולם ועוד שש שנות מאסר. בשנת 2006 נידון חגי עמיר לשנת מאסר נוספת בגין איומים על ראש הממשלה דאז אריאל שרון. בתחילת חודש מאי שוחרר מכלא איילון.

עוד בנושא
חגי עמיר פירסם קטעים מיומנו מהמעצר - בפייסבוק
חגי עמיר מתאקלם: "לומד להכיר את האינטרנט"
חגי עמיר שוחרר מכלא איילון וסימן "וי" למשפחתו

(עדכון ראשון: 21:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully