וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים נחתו מבולגריה בנתב"ג: "ראינו שחורות"

טל שלו

19.7.2012 / 7:00

פחות מיממה לאחר הפיגוע בבורגס, נחתה טיסה ראשונה ובה ישראלים מבולגריה בישראל. בני המשפחות קיבלו את יקיריהם בזרועות חמות: "הייתה פאניקה גדולה מאוד. זה נראה כמו נצח"

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

טיסה ראשונה ועליה ישראלים שנפשו בבורגס נחתה לפנות בוקר (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון, לאחר עיכובים שאירעו בעקבות הפיגוע בבולגריה, שגבה את חייהם של שמונה בני אדם, בהם חמישה ישראלים. בין הנוסעים של טיסה 835 של חברת "ויה אייר בולגריה", בעיקר בני נוער צעירים לפני גיוסם לצה"ל, שחיפשו לבלות את חופשת הקיץ ביעד שהפך פופולרי בקרב הישראלים בשנים האחרונות.

הפיגוע בבולגריה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

ישראלים נוחתים מבולגריה בנתב"ג, יולי 2012. בן קלמר
התקבלו בזרועות פתוחות על ידי בני המשפחה והחברים. נתב"ג, לפנות בוקר/בן קלמר

הצעירים, שהתקבלו בזרועותיהם החמות של ההורים והחברים המודאגים באולם קבלת הפנים בנתב"ג, סיפרו על התחושות ברגע ששמעו על הפיגוע בשדה התעופה, בו נחתו לפני מספר ימים בלבד. "שמענו על הפיגוע כשהיינו במלון והיינו אמורים לצאת לשדה התעופה", סיפר נדב שקורי, בן 18 מחולון בשיחה עם וואלה! חדשות. "היה לחץ וקצת פחדנו, אבל הביאו ישר תגבור של הבולגרים".

עמרי חן, בן 18 מיבנה, סיפר כי לאחר ההודעה על הפיגוע, החלו לרחוש שמועות על פיגועים נוספים, ביוון ואף באילת. "לקח זמן עד שיצרו איתנו קשר ודיברו איתנו", שחזר. "עד עכשיו אנחנו לא יודעים אם היו עוד פיגועים". ליאור יצחק, בן 18 ממושב סמוך לבית שאן, הוסיף: "יש כל הזמן חשש ופחד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ישראלים נוחתים מבולגריה בנתב"ג, יולי 2012. בן קלמר
"יש כל הזמן חשש ופחד". הישראלים בנתב"ג/בן קלמר

יוליאנה חייק וסיגל שלום מפתח תקווה, חיכו לבניהם רועי, שניר ובר בני ה-18, שנסעו לחופשה לפני גיוסם, והיו אמורים לחזור אמש מבורגס. לאחר הפיגוע, סיפרו האימהות, כי הילדים הישראלים כונסו במלון, ולאחר מכן הועברו באוטובוס מאובטח לעיר ורנה, משם טסו לישראל. "לקח לנו שעה וחצי להשיג אותם, ובדקות האלה רואים רק שחורות", סיפרו. "ילדים שהם שבועיים לפני גיוס, אתה רק מאחל להם שיעשו חיים ויחזרו הביתה בשלום".

"בקושי הצלחנו לתקשר איתם, אבל הצלחנו ליצור קשר עם חדר המצב של משרד החוץ, שהיו מבולבלים גם כן אבל מאוד עזרו לנו", מודות האימהות המודאגות. "אנחנו הבנו שבסביבות השעה של הפיגוע הילדים היו אמורים להיות בדרך לשדה באוטובוס, ולא הצלחנו להבין אם הפיגוע באוטובוס שיצא או הגיע אל השדה. הייתה פאניקה מאוד גדולה - זה נראה כמו נצח". האימהות התלוננו על כך שבמלון לא הייתה נציגות של חברת הנסיעות. "מדובר בילדים בני 18. אף אחד לא חשב להתקשר אלינו מהחברה ולעדכן", אמרו. "זאת פשוט הפקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully