וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה בחוף צמח בכנרת; מתרחצים פונו, סירות נשרפו

גל שריפות אירע במהלך סוף השבוע ברחבי הארץ - ללא נפגעים. בכנרת פונו כמאה מתרחצים בשל שריפת קוצים. ליד ירושלים פעלו 9 צוותי כיבוי בסיוע מטוסים בשריפת חורש ומטעים

צוותי כיבוי ברחבי הארץ פעלו במהלך סוף השבוע להשתלט על מספר שריפות שפרצו לרוב בשל מזג האוויר החם השורר באזור. שריפת קוצים פרצה הערב (שבת) בחוף צמח שבכנרת וגרמה לדליקת שתי סירות וקרוואן שהיו בחוף. ממחוז צפון של המשטרה נמסר כי לא היו נפגעים בשריפה, אך כמאה מתרחצים פונו מהשטח. הושגה שליטה על האש.

במקביל פועלים תשעה צוותי כיבוי, בהם צוות כיבוי פלסטיני, בסיוע שני מטוסים כיבוי, בשריפה שפרצה במדרון עין יעל, ליד הר גילה שבאזור ירושלים. עד כה נשרפו כ-40 דונם של חורש טבעי ומטעי זיתים. לא דווח על נפגעים.

בשעות אחר הצהריים פונו כמה מתושבי שכונת אחוזת דוד בראשון לציון בשל שריפת קוצים גדולה שפרצה במקום. חמישה צוותי כיבוי הזועקו לטפל בשריפה. גם במקרה זה לא דווח על נפגעים.

קצר גרם לשריפה על גג בניין בירושלים

ברחוב דברי חיים בשכונת רוממה בירושלים פעלו בשעות הצהריים שלושה צוותי כיבוי לכיבוי דליקה שפרצה על גג מבנה מגורים. מחקירה ראשונית של כוחות הכיבוי עולה כי השריפה נגרמה מתקלה טכנית בגנרטור שהובילה להתלקחות כבל חשמל. חברת החשמל הוזמנה למקום, ודיירי הקומה העליונה פונו מהמבנה. איש לא נפגע.

אתמול בשעות הערב פרצה שריפה בבית כנסת ברחוב לוחמי הגטו בפתח תקווה. לא היו נפגעים אך נגרם נזק כבד למבנה. מתפללים ששהו במקום פונו והכבאים ניסו להציל מהאש ספרי תורה שנותרו בבית הכנסת.

עוד על שריפות בארץ:
שריפה פרצה בחנות בגדים בחיפה: אם ובתה נפצעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully