וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים אלפרון ניצל מניסיון לחסלו: מאבטחו נפצע קל מפיצוץ ברכב

13.6.2012 / 15:35

פיצוץ אירע סמוך לרכבו של העבריין ניסים אלפרון ברחוב רש"י ברמת גן. מאבטחו טופל במקום על ידי פרמדיקים של מד"א. מצלמות האבטחה בביתו ככל הנראה תיעדו את מניח המטען

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו)

חשד לניסיון חיסול פלילי לאור יום: פיצוץ אירע אחר הצהריים (רביעי) סמוך לג'יפ מסוג מיצובישי של העבריין ניסים אלפרון ברחוב רש"י ברמת גן. כתוצאה מהפיצוץ, נפצע מאבטחו של אלפרון באורח קל. אלפרון עצמו, אשר זהו ככל הנראה ניסיון ההתנקשות השמיני שכוון נגדו, לא נפגע בפיצוץ. המשטרה בודקת את הרקע לאירוע.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, דיווח כי בשעה 15:10 נמסר למד"א מרחב דן על פיצוץ שאירע סמוך לג'יפ ברחוב רש"י בעיר. פרמדיקים העניקו למאבטח, שנפצע באורח קל, טיפול רפואי במקום. לרכב נגרם נזק קל. חלונות של עסקים סמוכים התנפצו.

כוחות משטרה רבים נמצאים באזור, בפיקודו של מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול. חבלנים של המשטרה סורקים את הרכב שפוצץ ויחידת הכלבנים סורקת את האזור על מנת לבחון אם יש מטענים נוספים. הרחוב נסגר לתנועה וסקרנים רבים מתגודדים במקום. ניסים אלפרון שוהה בתוך ביתו עם השוטרים, שחוקרים אותו ומנסים לברר מי יכול היה לעמוד מאחורי הפיצוץ. כמו כן, המשטרה לקחה מביתו של אלפרון את מצלמות האבטחה, שככל הנראה תיעדו את האדם ששם את המטען מתחת לרכב.

ניצב משנה אלברט אוחיון מפקד מרחב דן מסר: "בשעה 15:00 נשמע פיצוץ עז ברחוב רש"י ברמת גן כוחות שהגיעו למקום מצאו ג'יפ שכנראה היה בו מטען חבלה. סמוך לרכב היה אדם שנפצע קל כתוצאה מהפיצוץ. ברכב היה אדם נוסף שלא נפצע וכעת אנו חוקרים את נסיבות האירוע". החקירה הועברה ליחידה המרכזית של מחוז תא בפיקוד ניצב משנה גדי אשד.

גורם משטרתי מסר כי לא יודעים להעריך עדיין את גודל המטען. "אם הוא היה בתוך הרכב התוצאה הייתה הרבה יותר קשה", מסר הגורם והתייחס לניסיונות חיסול קודמים של אלפרון: "יש לו נשמות של חתול".

חזי, בעל עסק בקרבת מקום סיפר כי "שמענו פיצוץ אדיר, יצאתי החוצה ולהפתעתי ראיתי את הרכב של ניסים מפורק. מזל שזה נגמר ככה. אני עובד בשכנות לניסים כבר הרבה שנים ואף פעם לא הייתה איתו בעיה. הכל פה שקט, הוא שכן טוב, תמיד עוזר לכולם".

בימ"ר תל אביב זוכרים כי בוצע ניסיון חיסול נוסף נגד אלפרון באותו מקום בדיוק לפני מספר שנים, אז היה מדובר במטען שהוצמד לקטנוע.

בנובמבר 2008 אירעה "רעידת אדמה בעולם התחתון", כהגדרת המשטרה. העבריין הבכיר יעקב אלפרון נהרג מפיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכבו. אלפרון, בן 54, אחיהם של זלמן, ניסים ואריה ואב לשבעה ילדים, עמד בראש ארגון הפשיעה של המשפחה ונחשב לאחד העבריינים הבכירים והוותיקים בישראל.

כתוצאה מהפיצוץ, נפצע נער בן 13 שעמד בתחנת אוטובוס סמוכה וסבל מפגיעות הדף. בנוסף, נהג שנסע במכונית פרטית מאחורי המכונית שהתפוצצה נפצע באורח באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully