וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון ברשת: אלמוני משליך ביצה על אזרח זר

בצל ההפגנה שהסתיימה באלימות כלפי זרים בדרום תל אביב, מציג סרטון שעלה ברשת תקיפה של אזרח זר שרוכב על אופניו. מוקד הסיוע לעובדים זרים הודיע כי העביר את הסרטון למשטרה

על רקע המתיחות בסוגיית האזרחים הזרים, הופץ אתמול (ראשון) ברשת סרטון תחת הכותרת "שגיא דופק ביצה לסודאני חובה לצפיה". בסרטון נראה אלמוני משליך ביצה על אזרח זר שרוכב על אופניו ברחוב, בעוד אדם מצלם את האירוע מתוך רכב - שמלט מהמקום במהירות לאחר השלכת הביצה. מוקד הסיוע לעובדים זרים הודיע בעמוד הפייסבוק שלו כי הסרטון הועבר למשטרת ישראל.

התגובות לסרטון, שהועלה בעמוד פייסבוק פרטי, לא איחרו להגיע. לצד תגובות מבודחות רבות ("איזה מלך, בחיי שזה מה שמגיע להם", כתב אחד הגולשים) הועלו גם תגובות רבות המגנות את העומדים מאחורי הסרטון. "באמת שזה גועל נפש, אל תשכחו שעשו לנו אותו דבר", כתב גולש אחד ואילו אחר כתב כי העומדים מאחורי הסרטון הם "אנשים בלי לב".

כזכור, בתום הפגנה סוערת בדרום תל אביב, בה השתתפו מספר חברי כנסת, הוכה אזרח זר אחד והותקפה מכונית בה נסעו שלושה זרים. איש לא נפגע במקרה זה, אך שמשותיה של המכונית נופצו לגמרי, וכך גם פנסיה האחוריים. בעקבות ההפגנה נעצרו מספר חשודים.

בנוסף, בית משפט השלום בתל אביב האריך ביום חמישי בחמישה ימים את מעצרו של שפיק אפיק עגלה, תושב דרום העיר, שנעצר בחשד לארגון ולהשתתפות במספר תקריות אלימות כלפי אזרחים זרים באזור. על פי החשד, עגלה הנהיג קבוצה של 11 נערים, מתוכם תשעה קטינים, וצייד אותם באלות ובגז מדמיע וביצע יחד איתם מספר תקיפות בימים האחרונים.

הפגנה בשכונת התקווה נגד הזרים. דרור עינב
ההפגנה בשבוע שעבר/דרור עינב

לאור האירועים, השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', סיכם עם מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, כי תחנת המשטרה בלוינסקי בתל אביב תתוגבר בימים הקרובים בכוח משמר הגבול ובכוח שיטור של כ-80 שוטרים.

עוד בנושא
בן ארי יכניס אזרחים זרים לכנסת: "מבחן לפלורליזם"
מול מעון נתניהו: עשרות מחו נגד ההסתה כלפי זרים
האלימות נגד האזרחים הזרים בת"א: חשוד נוסף נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully