וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנערה הנעדרת אופק ירון נראתה בתחנת דלק בצפון"

קובי דוד

21.5.2012 / 17:28

ראש מועצת עמק יזרעאל מסר כי הנערה בת ה-14, שנעדרת מביתה בשמשית מאז אתמול, צולמה במצלמות האבטחה בתחנת הדלק, כשהיא רוכשת בקבוק שתייה. המשטרה ממקדת את החיפוש לאזור זה

באדיבות המשפחה

(עריכה: יאיר דניאל)

אופק ירון, בת ה-14 מהיישוב שמשית אשר נעדרת מאז אתמול בשעות הצהריים, נצפתה כשהיא רוכשת בקבוק שתייה בתחנת דלק במחלף זרזיר, שבעמק יזרעאל - כך מסר היום (שני) ראש מועצת עמק יזרעאל, איל בצר, לוואלה! חדשות.

לדבריו, אופק נקלטה אתמול בשעות הלילה בבירור במצלמת האבטחה של תחנת הדלק בעת שרכשה את בקבוק השתייה, ונשאה על גבה תרמיל. בצר ציין כי עולה החשד שאופק תפסה טרמפ או עלתה על אוטובוס במקום. כתוצאה מכך, חיפושי המשטרה והמתנדבים מתרכזים באזור זה.

אופק ירון. חטיבת דובר המשטרה
אופק, כפי שנקלטה אתמול בשעות הלילה במצלמת האבטחה של תחנת הדלק/חטיבת דובר המשטרה

משפחתה של אופק דיווחה על היעדרותה למשטרה אתמול, לאחר שיצאה הנערה מביתה בשמשית בשעות הצהריים, ומאז לא שבה. המשטרה פתחה בסריקות, יחד עם מתנדבים, בניסיון לאתרה.

בעקבות היעלמותה, פרסם אביה של אופק, אהרון ירון, סרטון הקורא לה לשוב: "אופק אהובה שלנו. אנחנו אוהבים אותך מאוד, אנחנו מבינים שקשה לך, דואגים לך ומחכים לך אני, אמא, ועידו - המשפחה שלך. יחד נפתור את כל הקשיים וביחד נפתח דף חדש. אנחנו רוצים מאוד לחבק אותך ומצפים מאוד לשובך הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully