וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הכפול ברמת ישי: "החשוד השלישי הודה במעשה"

קובי דוד

21.5.2012 / 15:30

בדיון בהארכת מעצרו של החשוד השני באונס הכפול, שנתפס מוקדם יותר, חשפה המשטרה כי בידיה חשוד נוסף במעורבות בפרשה. הצעירות טענו כי החשודים הניסו את בני זוגן ואנסו אותן

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג ויובל בן-אבו, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

התפתחות בחקירת האונס הכפול ברמת ישי: צעיר שלישי חשוד במעורבות באונס הצעירות בלילה שבין שבת לראשון. מוקדם יותר הבוקר (שני) דווח כי חשוד שני, תושב הכפר מנשייה זבדה בן 24, נעצר אף הוא. לדברי המשטרה, החשוד השלישי, בשנות העשרים לחייו, הסגיר עצמו לאחר שנודע לו כי המשטרה מחפשת אחריו. מעצרו של החשוד השני הוארך בשלושה ימים. חוקרי המשטרה שנכחו בדיון בהארכת מעצרו דרשו מהשופטת להאריך את מעצר החשוד השני משום שלטענתם נאסף חומר חקירה רב שמוכיח את מעורבותו באירוע.

גורם במשטרה ציין כי החשוד השלישי שנעצר היום הודה בביצוע האונס ובשוד הרכב ושיחזר את השתלשלות האירועים. הוא יובא מחר להארכת מעצר.

הארכת מעצר לחשוד  באונס ברמת ישי. ג'יליס
אחד החשודים בהארכת מעצרו, היום/ג'יליס

בתגובה להארכת מעצרו של החשוד השני בשלושה ימים אמר עורך דינו, עלאא סלימאן: "למרשי יש אליבי מוצק. המשטרה לא עשתה מספיק כדי לחקור את אותם אנשים ששהו איתו בזמן האונס במקום אחר. מרשי כופר באשמות ומסר את עדותו". לדבריו, מרשו לא נוכח באירוע.

שיחזור האונס ברמת ישי. ערן גילווארג
שחזור האירוע, היום/ערן גילווארג

שתי הצעירות, בשנות העשרים לחייהן, התלוננו כי המקרה אירע בעת שיצאו לטייל בחורשה עם שני גברים. לדבריהן, שני אלמונים שבאו למקום הבריחו באיומים את הגברים שהתלוו אליהן. הגברים, נטשו את הנשים וברחו מהמקום והותירו את רכבם. החשודים לכאורה, אנסו את שתי הצעירות שנותרו מאחור, ולאחר מכן עזבו את המקום. לפי שעה, נראה כי שני החשודים באונס לא איימו על שתי הצעירות בנשק.

במשטרת מגדל העמק נפתחה חקירה בנושא תוך הוצאת צו איסור פרסום על חלק מהפרטים. החשוד הראשון שנלכד, בשנות העשרים לחייו, תושב אחד היישובים באזור, הובא בפני שופט, ומעצרו הוארך עד יום חמישי. במשטרה אומרים כי יחד עמו נתפס הרכב החשוד שנגנב מזירת האונס. מעצרם של החשודים, מסתמן כפענוח המהיר של המחוז הצפוני במשטרה בראשותו של מפקד המחוז ניצב רוני עטיה, שהנחה את כל הגורמים בפרשה לפעול במהרה על מנת למצות את הדין עם החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully