וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר קריית מלאכי ביקש להיבדק בפוליגרף

מעצרו של מוטי מלכה, החשוד באונס של עובדת עירייה אחת או יותר ובקבלת שוחד, הוארך בשלושה ימים, הוא משתף פעולה בחקירה וביקש להיבדק בגלאי שקר כדי "להוכיח את חפותו"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (שני) בשלושה ימים את מעצרו של ראש העיר קריית מלאכי, מוטי מלכה, החשוד באונס. הפרשה נחשפה לאחר שעובדת בעירייה, שהייתה כפופה למלכה, הגישה תלונה במשטרה וטענה כי הוא תקף אותה מינית. מלכה חשוד בתקיפה של ארבע נשים, שתיים מהן עובדות עירייה, ובקבלת שוחד מאישה נוספת.

במהלך הדיון שהיה היום בבית המשפט, ביקש מלכה מנציגי המשטרה למצות את החקירה שנעשית בעניינו, ו"להפוך כל אבן", כלשונו. מהמשטרה נמסר כי מלכה משתף פעולה עם החוקרים שבודקים את החשדות נגדו, וכי הוא ביקש להיבדק בגלאי שקר "כדי להוכיח את חפותו".

בשבוע שעבר, טען נציג המשטרה כי בידי החוקרים קלטת המתעדת את יחסי המין, לכאורה, שקיים ראש העיר מלכה עם אחת המתלוננות. הנציג, רב פקד ערן מלכה, סירב לפרט מה תוכן הקלטת. ההגנה, בראשות עורך הדין אבי חימי, דרשה לדעת אם בקלטת מופיעים "ביטויים של אלימות, כוחנות, כפייה או 'מחזה מרנין של שני אנשים מבוגרים'". נציג המשטרה סירב לפרט. מאוחר יותר באותו ערב, דווח בערוץ 2 כי מדובר בתרגיל חקירה בלבד, וכי המשטרה אינה מחזיקה באמת בקלטת שכזו.

מוקדם יותר באותו שבוע, פורסם כי המשטרה חתמה על הסכם עד מדינה עם אחד החשודים המרכזיים בפרשת האונס והשוחד בעירייה. על פי ההסכם, האיש, המקורב לראש העיר מוטי מלכה, אמור לספק למשטרה פרטים על עבירות המין שביצע מלכה לכאורה, וראיות על שוחד שקיבל. רוב עדותו של עד המדינה, שלא נכח – לטענת המשטרה - באירועי האונס - קשורה בעבירות השוחד שלגביהן נחקר ראש העיר מלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully