וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של הנעדרת בת ה-14 מהגליל: "מצפים לשובך"

קובי דוד וקובי מנדל

21.5.2012 / 10:24

המשטרה פתחה בחיפושים ומבקשת את עזרת הציבור באיתורה של אופק ירון מהיישוב שמשית שיצאה מביתה ולא שבה. אביה: "אנחנו אוהבים אותך מאוד, מבינים שקשה לך, דואגים ומחכים לך"

באדיבות המשפחה

(עריכה: יאיר דניאל)

אופק ירון בת ה-14 נראתה לאחרונה אתמול (ראשון) בשעות הצהריים, כאשר יצאה מביתה ביישוב שמשית שבגליל התחתון - ומאז לא שבה. משפחתה של הנערה דיווחה על היעדרותה למשטרה, שפתחה בסריקות בצוותא עם שאר מתנדבים, אך עד כה לא צלחו מאמציהם לאתר את אופק.

אופק ירון נעדרת בת 14 ממושב שמשית. באדיבות המשפחה
צוותי משטרה בסיוע מתנדבים מהיישובים פועלים לאיתורה. הנעדרת אופק ירון/באדיבות המשפחה

אביה של אופק , אהרון ירון, פרסם סרטון הקורא לה לשוב: "אופק אהובה שלנו. אנחנו אוהבים אותך מאוד, אנחנו מבינים שקשה לך, דואגים לך ומחכים לך אני, אמא, ועידו - המשפחה שלך. יחד נפתור את כל הקשיים וביחד נפתח דף חדש. אנחנו רוצים מאוד לחבק אותך ומצפים מאוד לשובך הביתה".

"היא יצאה מהבית בשעה 15:00 בצהריים ללא מכשיר סלולרי, ומאז נעלמו עקבותיה", סיפרה לוואלה! חדשות דפנה מאור, תושבת שמשית. "מדובר בילדה נורמטיבית לחלוטין שנמצאת בתקופת מבחנים לחוצה, שכפי הנראה משפיעה עליה נורא", הוסיפה.

הנעדרת היא בתה של פרופ' סימה ירון, מהפקולטה להנדסת ביו-טכנולוגיה ומזון בטכניון. בעקבות היעדרות ביתה התגייסו הבוקר מאות סטודנטים, אנשי סגל ומרצים לחיפושים אחר הנערה הנעדרת.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושה אחר אופק, אשר גובהה 1.65 מטרים, שיערה שחור ומתולתל וצבע עיניה חום. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של המשטרה או למזכירות היישוב שמשית בטלפון 04-6552299.

(עדכון ראשון: 5:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully