וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בגן העיר: ד-נ-א החשוד תואם לדגימה מזירת האירוע

16.5.2012 / 14:00

במשטרה אומרים שיש התאמה מלאה בין הדגימות. הממצאים מחזקים מאוד את ההערכה שהחשוד, בן 21 משכם, אכן אנס את הצעירה. בהארכת מעצרו אמש טען כי רק שדד את הצעירה ובן זוגה

במשטרה אומרים כי נמצאה התאמה מלאה בין דגימת ד-נ-א מגופו של הפלסטיני שנעצר בחשד לאונס בגן העיר בתל אביב, לבין דגימות שאותרו בזירת האירוע. ממצאי הבדיקה מחזקים מאוד את החשד כי החשוד, בן 21 משכם, הוא שתקף את הצעירה ואת בן זוגה, שניהם בני 18-17, בסוף השבוע בחניון בתל אביב. החשוד, שעל פרטיו הוטל צו איסור פרסום, נלכד שלשום סמוך לרחוב אבן גבירול בתל אביב, לא הרחק מזירת התקיפה, שהייתה בשירותי הנשים בחניון. אתמול בצהריים האריך בית המשפט השלום בתל אביב את מעצרו בתשעה ימים. החשוד הכחיש את המיוחס לו, וטען כי רק שדד את שני הצעירים, ולא תקף אותם מינית.

בכוונת החוקרים לערוך לחשוד מסדר זיהוי בשעות הקרובות, בו יתבקשו הצעיר והצעיר שטענו כי הותקפו לזהות אותו בנפרד. במשטרה טוענים כי החשוד פגש את שני המתלוננים באקראי, עקב אחריהם לתוך החניון, ובאיומי סכין הוביל אותם לשירותים. שם, אילץ אותם לקיים יחסי מין ולאחר מכן אנס את הבחורה וביצע בה מעשים מגונים. לאחר מכן ניסה לאנוס גם את הנער. הוא גנב את מכשירי הטלפון הניידים של השניים ונמלט באופניים. אמש, כאמור, נעצר ברחוב הר נבו. לטענת השוטרים, נשך אחד מהם כשניסה להתנגד למעצר.

הארכת מעצר לחשוד באונס הזוג בגן העיר תל אביב, מאי 2012. דרור עינב
החשוד באונס ובשוד, אמש בבית המשפט השלום בתל אביב/דרור עינב

ניצב משנה בדימוס שאול נעים, לשעבר קצין אגף החקירות והמבצעים במשטרת מחוז ירושלים, היה מעורב בחקירת מקרים רבים של אונס. לדבריו, "אנשי המעבדה לזיהוי פלילי עושים הכל על מנת למצוא ממצאי ד-נ-א מהזירה - החל מרוק על בדל סיגריה, דרך כתם דם ועד זרע". במקרה הזה, החשוד קשר עצמו לזירה, אך מכחיש כי ביצע עבירות מין. "לצורך כך", הוא מסביר, "יצטרכו החוקרים לא רק ממצא ד-נ-א המאשש את העובדה שהחשוד היה בזירה, אלא גם שהתבצע אונס בכפייה. החוקרים יחפשו ממצא ד-נ-א בדמות זרע, דם וראיות למאבק בינו לבין הקורבן, כגון חבלות וסימני מאבק נוספים". יצוין כי כמה שעות אחרי האירוע, עברה הקורבן בדיקת אונס בבית החולים וולפסון בחולון, וטרם התקבלו תוצאותיה.

מעסיקו של החשוד: הוא היה דתי מאוד, אבל קצת טיפש

מנהל מסעדה בנמל תל אביב, בה עבד החשוד בתקופה האחרונה, סיפר כי הוא פיטר אותו ביום שישי שעבר - היום בו אירעה התקיפה. "העסקתי אותו לפני שבועיים", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות. "לקראת יום העצמאות חיפשתי עובד והוא הגיע אליי דרך חבר. הוא נפל עליי משמיים, ממש הייתי חייב עובד מהרגע להרגע".

לדברי המנהל, "בימים הראשונים הוא היה בסדר גמור, אבל אז הוא התחיל לעשות לי קטעים ולהגיע בשעה-שעתיים איחור. לכן פיטרתי אותו ביום שישי האחרון. אין לי זמן למשחקים האלה. הוא היה אמור לבוא היום ולקחת את הצ'ק של מה שאני עוד חייב לו".

לטענת מנהל המסעדה, הוא עצמו לא נחקר על ידי המשטרה. "גיליתי היום שהוא החשוד באונס. המשטרה לא באה הנה ולא זימנה אותי לחקירה. הוא היה בחור דתי מאוד, התפלל כמה פעמים ביום. הוא היה קצת טיפש, אדיש כזה, כאילו לא אכפת לו מכלום. אני לא מאמין שהוא באמת עשה את זה. זה לא נראה לי הגיוני. לא חושב שהוא מסוגל לזה".

לקריאה נוספת
אמש, החשוד בתקיפה טען: "לא אנסתי, רק שדדתי"
"אבי הנערה שנאנסה בגן העיר שוחח בטלפון עם האנס"
לאחר האונס - יותר תלונות: "מפחדות לצאת מהבית"

mor. shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully