וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפה בגן העיר: "רק שדדתי, לא אנסתי"

15.5.2012 / 13:00

מעצרו הוארך בתשעה ימים. החשוד, בן 23 מהשטחים, אנס את הנערה וניסה לאנוס גם את בן זוגה, לאחר שאילץ את השניים לקיים יחסי מין לעיניו. אמש, נשך שוטר שניסה לעצור אותו

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק. עריכה: גדי וינסטוק)

תושב השטחים, בן 23, שנלכד סמוך לחניון גן העיר בתל אביב בחשד שאנס צעירה ותקף את בן זוגה בסוף השבוע, הובא בצהריים (שלישי) לבית המשפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך בתשעה ימים. החשוד הכחיש את המיוחס לו, וטען כי רק שדד את שני הצעירים, בני 17 ו-18, ולא תקף אותם מינית. ארבעה חשודים נוספים, גם הם תושבי השטחים, הובאו לדיון בפני השופט, בני שגיא. המשטרה טוענת כי גם להם יש קשר לתקיפה האלימה.

בכוונת החוקרים לערוך לחשוד מסדר זיהוי. במשטרה טוענים כי החשוד פגש את שני המתלוננים באקראי, עקב אחריהם לתוך החניון, ובאיומי סכין הוביל אותם לשירותים. שם, אילץ אותם לקיים יחסי מין, ואז, אנס את הבחורה, וביצע בה מעשים מגונים. לאחר מכן ניסה לאנוס גם את הנער. הוא גנב את מכשירי הטלפון הניידים של השניים ונמלט. הוא נעצר אמש ברחוב הר נבו, ולטענת השוטרים, נשך אחד מהם כשניסה להתנגד למעצר.

בימים האחרונים פתחו במשטרה בחיפושים נרחבים אחר החשוד בתקיפת הנערה ובתקיפת בן זוגה בלילה שבין שישי לשבת, בשירותי הנשים בחניון. אתמול הצביעו במשטרת תחנת לב תל אביב על קצה חוט בפרשה, שככל הנראה הוביל את החוקרים אל הצעיר שנעצר. כמו כן, נבדק אם קיימת התאמה בין החשוד לממצאי דנ"א שנמצאו בזירה.

הארכת מעצר לחשוד באונס הזוג בגן העיר תל אביב, מאי 2012. דרור עינב
החשוד, הבוקר בבית משפט השלום תל אביב/דרור עינב

במהלך החקירה, שלשמה הוקם צוות חקירה מיוחד, גבו החוקרים עדויות מהקורבנות, אספו ממצאי DNA וטביעות אצבע וניסו למצוא התאמה בינם לבין עברייני מין מוכרים. כמו כן, בדקו השוטרים את התיעוד ממצלמות האבטחה בחניון, כמו גם מבתי עסק באזור. כך הם השיגו תיאור של התוקף, אשר על פי עדי ראייה במקום נמלט מהזירה על גבי אופניים לעבר רחוב שלמה המלך.

התקיפה אירעה לפנות בוקר בין שישי לשבת, הגיעו שני הצעירים לשירותי הנשים בחניון שבמתחם, במרכז תל אביב. שם, לדברי המשטרה, החשוד - שעקב אחריהם - היכה אותם, ואילץ אותם באיומי סכין לקיים יחסי מין לעיניו. לאחר מכן אנס את הצעירה לעיני חברה. עובר אורח ששמע צעקות מכיוון השירותים הזעיק את המשטרה. צוות מגן דוד אדום פינה את השניים לבית החולים וולפסון בחולון, שם טופלו ועברו בדיקת אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully