וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט נחנק למוות ממסמר שבלע במעון בכרמיאל

קובי מנדל

9.5.2012 / 15:58

צוות מגן דוד אדום הגיע למעון ופינה את הפעוט, בן שנתיים וחצי, במצב קשה לבית החולים בנהריה. למרות מאמצי ההחייאה, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו

ספק 500

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: אמיר קוטיגרו)

ניקיטה פוטולין, פעוט בן שנתיים וחצי, נחנק היום (רביעי) למוות במעון בכרמיאל, לאחר שבלע מסמר. צוות מגן דוד אדום שהגיעו למקום הוציאו את הבורג בפעולה כירורגית מורכבת והעבירו אותו במצב קשה לבית החולים בנהריה. מאמצי ההחייאה נמשכו בבית החולים, אולם בסופו של דבר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

סגנית ראש עיריית כרמיאל, רינה גרינברג, מסרה לוואלה! חדשות כי הפעוטון מאכלס למעלה מעשרים ילדים. "שמעתי תמיד רק תגובות חיוביות על המקום, הוא מופעל על ידי בעל ואישה וכן הם מעסיקים מטפלות נוספות. מדובר בקבוצת גילאים של עד 3 שנמצאים במעון".

הפעוט שנחנק במעון בכרמיאל, מאי 2012. באדיבות המשפחה
הפרמדיקים הוציאו את הבורג, אך נאלצו לקבוע את מותו של הפעוט/באדיבות המשפחה

מוקדם יותר נפצע ילד בן 7 באורח בינוני בידו ושתי אצבעותיו נקטעו, כתוצאה מפגיעת שרשרת ברזל באחד הלולים שבמושב שזור, סמוך לכרמיאל. הילד, תושב מג'ד אל-כרום, הגיע עם אמו לעבודה במדגרה שבמושב, ובעת שהאם עסקה בעבודתה בסמוך, שיחק הילד עם המסוע שמעביר תערובת ללולים.

כאמור, שרשרת ברזל פגעה בו ושתיים מאצבעותיו נקטעו. הילד פונה במסוק לבית החולים שיבא בתל השומר, כדי לקבל טיפול במחלקה המיקרו-כירורגית. נסיבות האירוע נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully