וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כלא חברתו במרתף כדי לאלץ אותה לעבור הפלה

קובי מנדל

7.5.2012 / 8:19

מחקירת המשטרה עולה כי בעת שהצעירה הוחזקה במרתף בשפרעם היא סירבה לדרישת בן זוגה וחבריו להסכים להפלה, והם איימו לבצע את ההליך בכוח בעצמם. הם יובאו הבוקר להארכת מעצר

המשטרה עצרה שלושה צעירים בחשד כי כלאו במרתף את חברתו של אחד מהם, בשל סירובה לבצע הפלה. המשטרה תבקש היום (שני) להאריך את מעצר השלושה בבית משפט השלום בעכו.

הצעירה, בת 18 מאחד היישובים בדרום הארץ, הכירה את בן זוגה, תושב שפרעם בשנות ה-20 לחייו המוכר למשטרה, לפני מספר חודשים. לאחר היכרותם היא עברה להתגורר עמו בשפרעם.

הארכת מעצר לחשוד שכלא את חברתו במרתף בגלל שסירבה לעבור הפלה, מאי 2012. אדריאן הרבשטיין
החשוד בהארכת מעצרו היום/אדריאן הרבשטיין

כאשר היא גילתה שהרתה, דרש ממנה החבר לבצע הפלה, אך היא סירבה ואף דרשה להינשא לו. לפי החשד, בן זוגה יצר קשר עם חברו ועם קרוב משפחתו של החבר, והשניים העבירו אותה לבית הוריו של הצעיר השלישי, שם היא נכלאה במרתף.

בימים שהוחזקה שם הם שבו ודרשו ממנה להסכים להפלה, אך היא סירבה - אז איימו לבצע את ההליך בכוח בעצמם. הצעיר שהוריו היו בעלי הבית נהג להביא לה מזון מדי יום, וכן איפשר לה להתקשר לבית משפחתה בדרום כדי ליצור את הרושם כי הכל כשורה. אמש, כאשר נכנס החשוד למרתף, ניצלה הצעירה את ההזדמנות והתקשרה לתחנת המשטרה בבאר שבע, שאת מספרה היא זכרה. היא מסרה שהיא כלואה בשפרעם וביקשה שיצילו אותה.

"קיבלנו ממשטרת באר שבע פרטים כללים שהיא כלואה ליד בית עסק בשפרעם", סיפר מפקד תחנת שפרעם, רמי ניימרק. "היא גם מסרה את שמו המלא של חברה לחיים. ביצענו פעולות מודיעיניות ועצרנו את החבר. הוא מסר שאכן הוא מכיר אותה והיה עמה בקשר אך קשר זה ניתק. בהמשך התקשרנו למספר הטלפון הסלולרי ולאחר שענה, החוקר הזהיר אותו שאם לא ישתף פעולה הוא יסתבך. הוא הסכים לשחררה וביקש להשאירה באחד הצמתים בשפרעם. שוטרים שהגיעו למקום מצאו אותה לבדה נסערת. זמן קצר אחר כך נעצר גם הוא וכן הצעיר השלישי. שלושת החשודים מוכרים לנו".

לקריאה נוספת
נהג אגד כלא בת 17 באוטובוס וביצע מעשים מגונים
אישום: כלא את בת זוגו, תקף באכזריות ותלש אזנה
אב מקלקיליה כלא את בתו באמבטיה במשך 9 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully