וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בשפלה: הרוגה ו-48 פצועים בהתנגשות

26.2.2012 / 11:38

התנגשות חזיתית בין אוטובוס למשאית גרמה למותה של אישה ולפציעת 48 בני אדם. רק לפני כשבוע אירעה תאונה דומה סמוך לירושלים בה נהרגו חמישה ילדים פלסטינים

תאונה קטלנית בדרום: התנגשות חזיתית בין אוטובוס עמוס נוסעים ומשאית היום (ראשון) בכביש מספר 3, בסמוך לישוב יסודות שבשפלה הדרומית, גרמה להרוגה בת 69 ול-48 פצועים, מתוכם שניים פצועים באורח בינוני והשאר פצועים קל.

תאונת דרכים כביש 3 בין אוטובוס למשאית, פברואר 2012. דייב בוימוביץ'
שניים נפצעו באורח בינוני, השאר נפצעו באורח קל. זירת התאונה/דייב בוימוביץ'

צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותה. הפצועים פונו לבתי החולים קפלן ברחובות ואסף הרופא בראשון לציון, בעזרת מסוק שהוזנק לסייע. משטרת התנועה הארצית מכוונת את תנועת הנהגים בכביש מכיוון צפון לכיוון צומת ביל"ו ולבאים מדרום מכביש 7, ובמקום מורגשים עומסי תנועה כבדים.

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר כי "בסביבות השעה 10:30 בבוקר קיבלנו קריאה על תאונה בין משאית תובלה לאוטובוס אגד. כשהגענו הבחנו כי האוטובוס נפגע בחלקו הקדמי וכתוצאה מכך נפגעה נוסעת בת 69 אשר ישבה במושב הקדמי באורח קשה". הוא ציין כי "היא קיבלה טיפול ראשוני במקום ובוצעו בה פעולות החייאה, אולם לבסוף רופא נאלץ לקבוע את מותה. נהג האוטובוס ונוסע נוסף נפצעו באורח בינוני מחבלות בראש ובגפיים והם הועברו לביה"ח קפלן ברחובות לקבלת טיפול רפואי". הלר הוסיף כי שאר הפצועים נפגעו באורח קל וסבלו מחבלות וממכות יבשות, וטופלו בשטח ופונו לבתי החולים השונים, כששניים מהם פונו בעזרת מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

דובר אגד מסר כי האוטובוס שהיה מעורב בתאונה יצא מבאר שבע לירושלים בשעה 8:55, וכי התאונה נגרמה ככל הנראה בשל כניסת המשאית לנתיב הנסיעה של האוטובוס. חוקרי התאונות של אגד הגיעו למקום ומבחינה ראשונית של האירוע עולה כי לנהג לא היה כל מרחב תמרון למנוע את התאונה.


לקריאה נוספת:
הפלסטינים: "כועסים על הנאצות נגד הילדים שנהרגו"
תאונה קטלנית בכביש 6: הרוגה ושלושה פצועים
שלושה בני אדם נהרגו ושישה נפצעו בתאונה ליד כרמיאל

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזור התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully