וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה תממן הוצאות לרופא שנתבע בפרשת א-דורה

טל שלו

16.2.2012 / 0:40

נתניהו בירך את הרופא יהודה דוד, שזוכה מתביעת הדיבה שהגיש נגדו ג'מאל א-דורה, שבנו נורה למוות באינתיפאדת אל-אקצה. שרים מהימין קידמו יוזמה לממן עבורו את הוצאות הגנה

הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון הצעת החלטה, שתעניק תקציב למימון הוצאות משפטו של ד"ר יהודה דוד, שחשף פרטים מתיקו של אב פלסטיני, שבנו נורה למוות באינתיפאדת אל-אקצה, ונתבע על הוצאת דיבה. מוקדם יותר אתמול (רביעי) זיכה בית משפט בפריז את ד"ר דוד מהתביעה, אותה הגיש האב, ג'מאל א-דורה, וקבע כי ד"ר דוד, שניתח את האב אחרי מותו של הבן, מוחמד, לא שיקר כשטען שהפצעים שנגרמו לאב נגרמו מצלקות בניתוח, ולא מיריות של חיילי צה"ל.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם הד"ר דוד, ואמר לו כי הממשלה תתמוך בהצעה לממן עבורו את המשפט. דוד הודה לראש הממשלה, ואמר כי "הצד של עם ישראל ניצח. אתה מופת למאבק על האמת של מדינת ישראל, דוגמה לדבקות בצדקת הדרך של עמנו, ועשית שירות גדול לעם ישראל".

את ההצעה לממן לד"ר דוד את הוצאות המשפט הוביל השר לנושאים אסטרטגיים והמשנה לראש הממשלה, משה יעלון, יחד עם השרים ליברמן ואדלשטיין. הוא אמר כי הוא מברך על ההחלטה לזכות את ד"ר דוד. "זהו ניצחון חשוב גם למדינת ישראל מול תעשיית השקרים הפלסטינית, שמטרתה להשחיר ברחבי העולם את פניה של המדינה. לדבריו, "המערכה כיום היא גם בשדה ההסברתי, מול הניסיונות ליצור דה-לגיטימציה של ישראל".

בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר ד"ר דוד: "דיברתי אמת, ואני זכאי מכל אשמה". הוא הוסיף כי כעת, לאחר שזוכה כי בכוונתו לפעול בהמשך נגד "השקרים הפלסטינים" והבטיח כי "ימצאו אותנו בכל בית משפט, בכל מקום בעולם, ייקח כמה זמן שייקח".

שרים קראו: לממן עבור ד"ר דוד את ההגנה בתביעה
בית המשפט בפריז קבע: הרופא לא הוציא דיבה

(עדכון ראשון: 22:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully