וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצע הונאה מתוך הכלא - וגנב יותר משני מיליון שקל

גלעד גרוסמן

15.2.2012 / 15:40

אבי עמר, אסיר בן 30 הכלוא בבית הסוהר באר שבע מואשם שהערים על חנויות ועסקים מתאו בכלא. הוא "קנה" שעוני יוקרה ואף מכר כרטיסים מזויפים להופעה של ג'סטין ביבר

שני כתבי אישום שהוגשו נגד אסיר בשם אבי עמר, מראים עד כמה קל, לכאורה, להערים על בתי עסק. עמר, אסיר בן 30, נאשם בשורה ארוכה מאוד של עבירות מרמה והונאה, לאחר שלטענת הפרקליטות הצליח לקבל לידיו סחורה וכספים המסתכמים בלמעלה משני מיליון שקלים משורה של חנויות ואנשים פרטיים, באמצעות תחבולות והונאה שביצע מתוך הכלא.

בין השאר, בכתבי האישום נטען כי עמר נהג להתחזות בטלפון לדמויות מוכרות בעסק אליו התקשר, ביקש מהן שיכינו עבורו סחורה, והשתמש בנהגי מונית כדי שיאספו עבורו את הסחורה, שהועברה לידי בני משפחתו ומקורביו. כמו כן, הוא נאשם בכך שביצע קניות באמצעות כרטיסי אשראי של אנשים אחרים, וכן השיג פרטי כרטיסי אשראי באמצעות הונאות שונות, כולל מודעות בעיתונים למכירת כרטיסים להופעות של הזמר ג'סטין ביבר.

על פי כתב האישום שהוגש נגד עמר בשבוע שעבר לבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות עו"ד לילך כץ מפרקליטות מחוז תל אביב, שלשל הנאשם לכיסו סחורה בגובה של כ-300 אלף שקלים באמצעות. בין השאר, הוא נאשם בכך שרכש כרטיסי טיסה לניו יורק באמצעות כרטיס אשראי של אדם אחר, ומכר אותם באמצעות מודעה בעיתון ב-1,000 דולרים. במקרה אחר מכר כרטיסי טיסה לתאילנד ב-5,000 שקלים, כאשר נהג המונית שאסף את הכסף העבירו לחמו של עמר, שנעצר לאחר מכן על ידי המשטרה.

הציע כרטיסים מזויפים להופעה של ג'סטין ביבר

עמר גם נאשם בכך שהתקשר מכלא דקל בבאר שבע לחנות בקניון עזריאלי בתל אביב, הציג עצמו בפני המוכרת כמנכ"ל החברה שמנהלת את החנות, וביקש ממנה שתכין עבורו חבילה עם שלושה שעוני יוקרה ששוויים 168 אלף שקלים, הדרושים לצורך פתיחת חנות חדשה של החברה. המוכרת העבירה את השעונים לנהג מונית, שמסר אותם לאחותו של עמר.

בנוסף, הוא נאשם שרכש מצלמות דיגיטליות בשווי של למעלה מ-100 אלף שקלים באמצעות כרטיסי אשראי של אנשים אחרים, וכן ניסה להשיג לידיו עשרות משקפי שמש יוקרתיים, כאשר הזדהה כמנכל חברת "אירוקה", אולם בשל חשד המוכרת הניסיון כשל.

כמו כן, לפני מספר חודשים הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עמר וארבעה נאשמים נוספים, שכולל למעלה מ-20 אישומים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל אלמקייס מפרקליטות מחוז דרום, הצליחו עמר ושותפיו להערים על שורה ארוכה של בתי עסק, ולקבל לידם סחורה בשווי מאות אלפי שקלים.

עמר ונאשם נוסף בפרשה נאשמים גם בכך שבאמצעות כרטיסי אשראי של אנשים אחרים, פרסמו מודעות בשני עיתונים בהן הציעו למכירה כרטיסים להופעותיו של ג'סטין ביבר. באמצעות המודעות קיבלו הנאשמים לידיהם פרטי כרטיסי אשראי של אנשים שביקשו לקנות כרטיסים. עו"ד אמיר ברק, שמייצג את עמר בבאר שבע, הכחיש במהלך הדיון האחרון בתיק את האישומים נגדו.

עוד בנושא:
משה קצב נפגש לראשונה עם אשתו גילה בבית הסוהר
יוקר המחיה: אסירים יקבלו יותר כסף לבזבוזים
לאחר 4 שנות מאסר: זוכה כי ההודאה נגבתה בלחץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully