וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: כתובות נאצה רוססו על גדר משרדי שלום עכשיו

יהושע בריינר

9.2.2012 / 15:24

סיסמאות "אין שמאלנים, אין פיגועים" ו-"תג מחיר" רוססו במשרדים בירושלים, ערב יום השנה להירצחו של חבר התנועה אמיל גרינצווייג. שלום עכשיו: האחריות - לפתחו של נתניהו

למרות הבטחות המשטרה לאתר, לחקור ולהאשים את האחראים למעשי הטרור היהודי, משרדי "שלום עכשיו" מושחתים שוב. על גדר הבית שבו ממוקמים המשרדים בשכונת עמק רפאים בירושלים אותרו היום (חמישי) כתובת נאצה וסיסמאות "אין שמאלנים, אין פיגועים" ו-"תג מחיר".

מחר יציינו חברי התנועה ובני משפחתו של אמיל גרינצוויג, פעיל שלום עכשיו, 29 שנים להירצחו, כשנפצע מהשלכת רימון גז במהלך צעדה של הארגון בירושלים. לא ברור אם השחתת המשרדים היא צירוף מקרים עם יום השנה לרצח גרינצוויג אם עיתון מכוון, אולם בשלום עכשיו אומרים כי העובדה כי המקרה אירע דווקא היום היא מזעזעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובות שרוססו מחוץ למשרדים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תופעת תג מחיר מעולם לא ירדה מסדר היום בישראל, ולצערנו הרב, הטיפול בה עד היום היה נקודתי בלבד - ורופס מאוד", אמר מזכ"ל התנועה, יריב אופנהיימר.

לדברי אופנהיימר, "אנשי 'תג מחיר' משיגים את המטרות שלהם, וגורמים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולממשלתו להימנע מפינוי מאחזים בלתי-חוקיים ומעימות אפשרי עם נערי הגבעות".

בשבועות האחרונים תגברו אנשי הארגון את אמצעי האבטחה השונים סביב משרדיהם בעקבות התגברות הפעולות נגדם. עם זאת, אופנהיימר מדגיש כי אין בכוונתם אנשי הארגון לנוע עם אבטחה אישית. "טיפול נקודתי בתופעה לא יעזור. האחריות להקצנה בקרב אנשי הימין רובצת לפתחו של ראש הממשלה, שעד כה נכנע לדרישות הימין הקיצוני", הבהיר.

עוד מקרי טרור יהודי:
כתובות "תג מחיר" רוססו בבית ספר ובמנזר בירושלים
פלסטינים: מתנחלים ניסו להצית שלוש מכוניות בגדה
בכירי "שלום עכשיו" קיבלו איומים: "אהרוג אתכם"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully