וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניווט הסלולרי יזהיר נהגים מפני מצלמות המהירות

טלמפ תספק רשת מידע הגנתית לכל ארבע חברות הסלולר בפני מצלמות המהירות החדשות הפרוסות ברחבי הארץ

חברת טלמפ, שנרכשה לאחרונה על ידי אינטל ומספקת שירותים מבוססי מיקום על גבי פלטפורמות סלולריות, תרחיב את שירותי ההתראות לנהגים מול פריסת מצלמות המהירות, גם אל המצלמות החדשות (גאטסו) בישראל. החברה תחל לספק לכל ארבע חברות הסלולר בישראל (סלקום, אורנג', פלאפון ומירס) מערכת בקרת מצלמות מהירות מבוססות GPS.

במסגרת חבילת העדכונים יזכו הנהגים, כמו ברוב התוכנות, לקבל התראות משולבות (וויזואליות וקוליות) על צג המידע של הטלפון הסלולרי, בדומה לאזהרות שקיימות כיום נגד מצלמות מהירות פעילות על פי מאגר מידע . מנגנון האזהרה יפעל למעשה בשני שלבים, כאשר בהתרעה ראשונה יקבל הנהג הודעה על המצאות מצלמה בהמשך הדרך, ולאחר מכן עם צמצום המרחק ממנה – באזור ה-200 מטרים, יקבל הנהג התרעה שניה כולל אייקון רלוונטי על הצג.

לדברי החברה, "השירות החדש אינו כרוך בתשלום נוסף, אלא מתעדכן אוטומאטית באפליקצית ה-GPS הקיימת של חברת הסלולר". עוד מוסיפים כי כל מנוי משלם למפעילה הסלולרית בהתאם לחבילה אליה שייך, כאשר יש כאמור מנויים אשר יפיקידו סכום מסוים ויש כאלה הפטורים מכך. היתרון הגדול באפליקציה זו לדברי החברה, הוא בכך שהיא מוטמעת במכשיר הסלולרי, ואין צורך להוריד/לחפש/לעדכן אותה מחדש.

עוד אביזרים בוואלה! רכב

כנסו לקהילה המוטורית הגדולה בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully