וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן במאהל: נסמן כל ח"כ שיתמוך בשינוי חוק טל

27.1.2012 / 11:36

ראש המוסד לשעבר הגיע ל"מחנה הפראיירים" שהוקם במתחם רכבת מרכז במחאה על הכוונה להאריך את החוק הפוטר חרדים מגיוס. השר לנדאו: "עלינו לייצר גוש חוסם שימנע הארכתו"

ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, הגיע הבוקר (שישי) אל המאהל שהקימו אתמול עשרות אנשי מילואים, במחאה על הכוונה להארכת תוקפו של חוק טל. דגן הגיע למאהל שהוקם ברחבה שמול רכבת מרכז בתל אביב, אשר כבר הספיק לקבל את הכינוי "מחנה הפראיירים".

דגן הביע תמיכתו במאבק בפני אנשי המילואים ואמר בפגישתו עם הפעילים במקום, כי "עכשיו כשהמאבק עובר לכנסת אנחנו צריכים לסמן כל ח"כ שתומך בשינוי המצב הקיים, כדי שיהיה שוויון מלא בנטל". דגן הוסיף בשיחתו עם אנשי המילואים כי יש "להפעיל לחץ על כל מי שתומך בחוק הקיים".

"ניצור קואליציה שתתנגד להמשך החוק"

חברי הכנסת עוזי לנדאו ומשה מטלון מישראל ביתנו ביקרו גם הם במקום, ושניהם התחייבו לכך שמפלגתם תתנגד לחוק. בנוסף, הבטיחו לפעילים במקום לשתף פעולה עם תנועות "המחנה המשותף" ו-"הפורום לשוויון בנטל", כדי לנסות וליצור קואליציה של כוחות בכנסת, שתתנגד להמשך החוק.

"עכשיו כשהנושא עבר לכנסת, נעביר את המאבק לשם", אמר אחד ממקימי מאהל המחאה, עידן מילר. "אנו מתכוונים להפעיל לחץ בחודשים הקרובים על כל חברי הכנסת מהמפלגות הציוניות, כדי לדאוג שאכן יקום גוש חוסם שימנע את הארכת חוק טל".

לאחר שהוקם אתמול בבוקר, הוזמנו אל המאהל שלל פוליטיקאים וחברי כנסת, וזמן קצר לאחר שקם הגיעה לשם יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני. "צדק חברתי מתחיל בשוויון בנטל ושירות צבאי, לאומי או אזרחי היא הדרך שבה כל אזרח צריך לתרום לחברה בה הוא חי. כאשר זה לא מתקיים אז גם הציונות לא מתקיימת. זו מלחמה של כל מי שמאמין בציונות ורוצה לחיות במדינה הזו", אמרה לבני בביקורה במאהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully