וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד מבהיר: "אין סיכוי שאצטרף לקדימה"

בהודעה שפרסם הפוליטיקאי הטרי בדף הפייסבוק, שם קץ לספקולציות בנושא, וכפי הנראה גם לחיזורים מצידה של קדימה. "חבורה של פוליטיקאים ציניים שנפלטו ממפלגות אחרות", כתב

על רקע הרחשים והספקולציות ביקש אמש (חמישי) הפוליטיקאי הטרי יאיר לפיד להבהיר כי אינו מתכוון להצטרף למפלגת קדימה. בדף הפייסבוק שלו כתב לפיד כי "צריך כנראה להבהיר משהו: אין שום סיכוי שאצטרף לקדימה. מדובר בחבורה של פוליטיקאים ציניים שנפלטו ממפלגות אחרות שאין לאף אחד מושג במה - אם בכלל - הם מאמינים, ואין שום דרך או תסריט שאצטרף אליהם. מספיק ברור?".

בתוך כך לפני הצהרת הכוונות הברורה מצידו, נפגשה אתמול יו"ר קדימה, ציפי לבני, עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, וההערכה הייתה כי לצד הדיונים על הקדמת הפריימריז, השניים שוחחו גם באפשרות לפעול להצטרפות לפיד למפלגה.

עם הודעתו של לפיד על כניסה לחיים הציבוריים, לבני ניסתה לגשש בנוגע לאפשרות הצטרפותו. במסיבת העיתונאים שנערכה שלשום בה הודיעה על הקדמת הפריימריז אף אמרה כי "לפיד מנסח היטב גם את מצע קדימה, אבל אם אנחנו שותפים לאותו רעיון יש לנו אחריות. אפשרות אחת שהכניסה שלו למגרש תחזק את אותה קבוצה שרוצה להחליף את נתניהו אבל יש גם אפשרות שיחליש". עוד אמרה לבני אז כי "קדימה היא המפלגה הגדולה בישראל. בראיון האחרון שיאיר לפיד עשה איתי לפני הבחירות הקודמות הוא הסביר לי שהסקרים נגד קדימה, והתוצאה הייתה הפוכה. מצטרפים שחקנים וכל אחד שרוצה לתרום זה חיובי".

לפני כשבוע פרסם לפיד פוסט פוליטי נוסף בדף הפייסבוק שלו והביע תמיהה מדוע נבהלו כל כך חברי הכנסת לקראת כניסתו לפוליטיקה. "יש לי רק שאלה אחת לח"כים - מה מפחיד אתכם כל כך?", כתב על רקע ביטול הדיון ב"חוק לפיד". עוד כתב לפיד בנושא כי "הדיון בכנסת ב'חוק לפיד' בוטל כמובן, כי אף אחד אפילו לא מסתיר שזה היה חוק פרסונלי לגמרי שהיה מיועד לי אישית".

עוד באותו נושא:
יאיר לפיד לח"כים: "מה מפחיד אתכם כל כך?"
לבני: לא אכנע לפוליטיקה קטנה, אנצח בפריימריז
יממה לאחר הקדמת הפריימריז: לבני תיפגש עם אולמרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully