וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קצב חגגה לו יום הולדת עצוב מחוץ לכלא

עשרות קרובים וחברים של הנשיא המורשע הגיעו לרמלה וציינו את יום הולדתו העברי ה-66 של קצב, שהחל לרצות את עונשו לפני 20 יום, בטקס שכלל הדלקת נר שמיני של חנוכה

בני משפחתו של הנשיא לשעבר משה קצב, המרצה עונש מאסר בגין שני מעשי אונס שביצע ועבירות מין נוספות, הגיעו הערב (שלישי) אל כלא מעשיהו ברמלה לרגל יום הולדתו העברי ה-66 של קצב שחל היום, והדליקו נר שמיני של חנוכה אל מול כותלי הכלא בצוותא עם כמה עשרות מקרוביו. בין הנוכחים בטקס הדלקת הנרות היו בניו של של הנשיא המורשע, ישראל ובועז, בתו דגנית, אחיו ליאור ואחותו גילה אירני.

הדלקת הנר האחרון של החג, הייתה הפעם השלישית בה מגיעים בני משפחתו של קצב למעשיהו, כשבפעמיים הקודמות סירב הנשיא להיפגש עימם כשהוא לבוש במדי אסיר מן המניין.

משפחת משה קצב הגיעה לכלא מעשיהו והדליקה נר חנוכה , דצמבר 2011. נמרוד סונדרס
לפחות הפעם הם לא התאכזבו מכך שלא נפגשו עם קצב/נמרוד סונדרס

קצב זכה לביקור ראשון של משפחתו יומיים בלבד לאחר שהתחיל לרצות את עונשו. בין קצב לסוהרים התפתח ויכוח, במהלכו התעקש קצב ללבוש חליפה בעת הביקורים – בניגוד לנהלים. לאחר שסורב לעשות כן, מנע קצב ממשפחתו לפגוש אותו. יומיים לאחר מכן, סירב בשנית להיראות מול בניו שהגיעו לבקרו, ישראל ובועז, והם יצאו מהכלא ושבו על עקבותיהם כעבור עשר דקות בלבד.

עוד בנושא
קצב מרים ידיים? "לא יבקש דיון בהרכב מורחב בעליון"
שוב: קצב סירב לפגוש משפחתו במדי אסיר כתומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully