וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי שליט נפגש עם נתניהו וסיפר: "גלעד חזר למשקלו"

טל שלו, כתבתנו המדינית

1.12.2011 / 15:10

סבו של החייל שחזר מהשבי נפגש עם ראש הממשלה וסיפר שמצבו של נכדו טוב. הוא הודה בהתרגשות: "הצלת לי אותו". נתניהו מסר לסב דגל ועליו תמונתו של גלעד, שמסר לו ראש העיר ניו יורק

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: אמיר קוטיגרו)

חודש וחצי אחרי שובו של גלעד שליט משבי חמאס, נועד היום (חמישי) סבו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הסב, שהיה מבקרו הפומבי החריף ביותר של ראש הממשלה בזמן שגלעד היה בשבי, הודה לראש הממשלה על תמיכתו בעסקה כפי שיצאה בסופו של דבר לפועל, ואמר לו: "הצלת לי את הנכד, במצב הנוכחי באזור כבר אי אפשר היה להחזיר אותו". נתניהו התעניין לגבי מצבו של גלעד, והסב השיב כי גלעד "עלה במשקל וחזר למצב רגיל, ממש כמו שהיה". כמו כן, בפגישה העניק ראש הממשלה לצבי שליט את הדגל שהונף בארצות הברית לאות הזדהות עם משפחת שליט, מתנתו של ראש העיר ניו-יורק, מייקל בלומברג.

ראש הממשלה נפגש בלשכתו בירושלים עם צבי שליט, סבו של גלעד שליט. דצמבר, 2011. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
הסב שליט השמיע בעבר ביקורת נוקבת על ראש הממשלה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

בתחילת החודש עבר שליט ניתוח להוצאת רסיסים, מהם נפגע במהלך הקרב בו נשבה בחודש יוני 2006. בבית החולים רמב"ם, בו בוצע הניתוח, ציינו אז כי הניתוח הסתיים בהצלחה. את הניתוח ביצע מנהל היחידה הכירורגית בבית החולים, פרופ' שלום שטהל. עוד נמסר מרמב"ם כי מאמתו וממרפקו של שליט הוצאו שבעה רסיסי מתכת.

לאחר חזרתו של שליט קבע הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, כי הוא ימשיך לשרת כחייל בקבע, עד תום הטיפולים הרפואיים שלו בצה"ל. רק בתום הטיפולים שליט ישוחרר מצה"ל ויועבר לטיפול אגף השיקום של משרד הביטחון. בתוך כך, עדיין לא ברור מתי יושלם חלקה השני של העסקה במסגרתו ישוחררו עוד 550 אסירים פלסטינים אולם ככל הנראה המהלך יתבצע ב-19 לדצמבר.

עוד בנושא חזרתו של גלעד שליט:
הצעת חוק: פדוי שבי יזכה אוטומטית ל-20% נכות
מאז שחרור שליט צה"ל עצר יותר ממאה מבוקשים בגדה
גלעד שליט נותח בהצלחה בידו, הרסיסים הוצאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully