וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצומים בביטוח הלאומי: "המצב במדינה מידרדר"

עובדי סניפי הביטוח הלאומי בכל רחבי הארץ פתחו בעיצומים ליום אחד, ועל כן לא קיבלו קהל. הזכאים לשירות שהגיעו לקבלת שירות טוענים כי לא ידעו על השביתה והביעו תסכול רב

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

האזרחים שפקדו היום (שלישי) את סניפי המוסד לביטוח לאומי, נאלצו להיתקל בדלתות סגורות. עובדי הביטוח הלאומי פתחו הבוקר בעיצומים ליום אחד במחאה על החלטת ההנהלה לערוך שינויים במבנה הארגון ועל המחזור בכוח אדם בסניפים, כך דווח בקול ישראל. עקב כך, העובדים לא מקבלים היום קהל - עובדה שהתקבלה בהפתעה ובכעס בקרב האזרחים שטרחו והגיעו לסניפים ורק אז הבינו כי בקשותיהם וצרכיהם השונים לא יקבלו מענה.

מחוץ לסניף הביטוח הלאומי בתל אביב, נשמעו קולות רבים של מצוקה ותסכול. איריס מתל אביב, שהגיעה ולא קיבלה מענה אמרה כי "שמעתי רק בבוקר שיש שביתה, אבל לא התעכבתי כדי להקשיב לכל החדשות", והוסיפה כי "אני לא יודעת על מה הם שובתים, אבל זה קצת מעציב כי המצב במדינה הולך ומידרדר. אנשים שבאים לביטוח הלאומי זה אנשים שלא באים לבזבז את הזמן שלהם. הם אנשים שזקוקים לתמיכה". אלה, שגם היא הגיעה לאותו סניף הבוקר, הביעה מורת רוח מהשביתה. "זה לא בסדר, כי אנשים באים ואיפה היה כתוב שיש שביתה? אני לא שמעתי על השביתה בכלל", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully