וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוק התשתוק": התקשורת מצייצת נגד חוק לשון הרע

22.11.2011 / 20:12

אנשי תקשורת רבים צייצו ברשתות החברתיות נגד חוק לשון הרע. "ח"כ יריב לוין הוא בן זונה", צייץ גורי אלפי, ואילו אסי עזר כתב: "רפובליקת בננות=לשון הרע". ציטוטים נבחרים בפנים

אנשי תקשורת רבים, כמו חלק ניכר מהציבור, העלו ביממה האחרונה סטטוסים ו"ציוצים" הנוגעים להצעת החוק לשון הרע שעברה אתמול בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. ליקטנו עבורכם כמה נבחרים:

העיתונאית נרי ליבנה כתבה בחשבון הפייסבוק: "לפני שנכנס לתוקפו התיקון לחוק לשון הרע אני רוצה להכריז בזאת שהממשלה כולה גזענית, ציפי לבני, שמפלגתה הניחה את הצעת החוק על שולחן הממשלה היא צבועה ופחדנית, ברק הוא שקרן גרוע עוד יותר מביבי, אביגדור ליברמן הוא פשיסט אלים, דוד רותם הוא חרא של בנאדם, ולכל מי שהצביע בעד החוק יש סיבה מצויינת - בתוך תוכו הוא יודע שהוא עבריין או שקרן או חרא של בנאדם שרק דברים רעים ייכתבו אודותיו על ידי עיתונאים ישרים, שמדינת ישראל הופכת למקום שאיננו ראוי לאנשים הגונים ודמוקרטיים ושוחרי זכויות אדם ושכנראה, כמו שאמר אבי באחרית ימיו: הרצל טעה. כמו כן, צבא הגנה לישראל הוא צבא כיבוש וישראל מבצעת באופן קבוע פשעי מלחמה בשטחים הכבושים".

עוזי וייל התייחס גם הוא לנושא וכתב: "אם יעבור החוק שכל אחד שנעלב ממישהו יכול לתבוע 300 אלף שקל בלי להוכיח כלום, וגם יעבור החוק שישראל היא מדינת הלאום היהודי ולא של אף לאום אחר, אז זה אומר שכל ערבי מעליב באשר הוא, ולכן חייב מייד 300 אלף שקל לכל יהודי באשר הוא, ואני, כשאני אקבל את ה-300 אלף שלי מסייד קשוע, אני אשתמש בזה כדי לשכור פסיכיאטר ממש ממש יקר שיוכיח שאני לא משוגעת, ואז לא תהיה לכם ברירה אלא לשחרר אותי, נכון דוקטור כרמון?
נכון דוקטור כרמון?
נכון דוקטור כר -
חגית, הוא אמר, כמה פעמים אמרתי לך, כשמחשמלים אותך ביותר מ-300 וולט החוק מחייב אותי לשים לך מקל גומי בין השיניים ואז אני לא מבין מלה ממה שאת אומרת, אז אם תזכרי את זה אחרי החשמל תגידי לי עוד פעם, טוב חגית? שלוש ארבע ו – (חגית)”.

"החוק אושר. בית"ר הפסידה. הולך לישון עם צרבת"

גורי אלפי צייץ בחשבון הטוויטר, עוד בטרם עברה ההצעה בקריאה ראשונה, וכתב: "חברים, שנייה לפני שזה יכול לעלות לי 300 אלף שקלים, הייתי רוצה לנצל את הבמה הזו כדי לומר בצורה לא מנומקת שחבר הכנסת יריב לוין הוא בן זונה". בהמשך כתב "אם חוק לשון הרע יעבור בכנסת לא יהיה יותר פיד-לילה ואם מישהו נפגע מהשפה הבוטה שלי, אני מתנצל מכל הלב. אבל אתם חייבים להבין שהפגיעה האמיתית תורגש כשהחוק הנ"ל יכנס לתוקפו. אסור לתת לזה לקרות". לאחר שההצעה עברה הוסיף: "החוק אושר. בית"ר הפסידה. הולך לישון עם צרבת".

מנחה הטלוויזיה אסי עזר כתב: "רפובליקת בננות = לשון הרע" ואילו העיתונאית ג'ודי ניר מוזס שלום צייצה: "עוקב שאיני מכירה ניגש אלי במטרה לפרגן ואמר לי שאני 'זונת טוויטר' ואני הסתכלתי עליו ודימינתי מה אעשה עם הכסף שאקבל ממנו אחרי תביעת לשון הרע".

לירון תאני התייחס לשלל ההגיגים שגדשו את הרשתות ביומיים האחרונים וכתב: "ערך הציוצים שקראתי מהבוקר, בתעריף תביעות לשון הרע, שווה לגרעון הכלכלי של ארה"ב. בוקר טוב לחוק התשתוק".

עוד באותו נושא
חוק לשון הרע: "נמשיך לפעול נגד החוק"
חוק לשון הרע: סופו של כלב השמירה של הדמוקרטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully