וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה עשה דארת ויידר בלשכת ראש העיר באוקראינה?

19.11.2011 / 6:12

עיריית אודסה מסרה חלקות אדמה לכמה מתושבי העיר. במחאה, איש מחופש לגיבור "מלחמת הכוכבים" הכריז: גם אני רוצה מקום לחנות בו את החללית שלי. הפקידים נעלבו: "הצד האפל? אנחנו?"

(צילום: יוטיוב)

אם דארת ויידר דורש לקבל מקום חניה רשום, כדי לחנות בו את רכב החלל שלו, מי יעז לסרב לו? גבר אוקראיני, לבוש בחליפה השחורה המפורסמת של אביר הסית' מסרטי מלחמת הכוכבים, בא ללשכת ראש העיר באודסה, ודרש לקבל לידיו אלף מטרים רבועים, חינם אין-כסף.

במין מחאה צבעונית – או שחורה, למעשה - על החלטת העירייה לחלק פיסות אדמה לחמישה מתושביה של עיר הנמל, הוא הגיע למשרדים כשבידו פסי בקשה והסברים, והכריז: "אני דארת ויידר, יד-ימינו של הקיסר פלפטין". באופן טבעי, המיצג לווה בפסקול שהתפרסם בטרילוגיה המשושה של סדרת הסרטים. המזכירות בלשכה, כך מסתמן מהסרטון שליווה את המחזה המשעשע, כבר חזו בלקוחות מוזרים מאלה.

"אחרי שנודע לי שפקידים רבים, בהם ראש העיר, עברו לצד האפל, באתי כדי לקבל חלקת אדמה עבור החללית שלי", הכריז האיש מבעד לקסדה, שבה הותקן, כנדרש, מתקן לשינוי קול. עם זאת, באוקראינה כמו באוקראינה, הביורוקרטיה מעל הכל: המאבטחים במקום אמרו לאיש שלפני שיכול להגיש את הטפסים שבהם הוא טוען שגם לו מגיעה חלקת אדמה (ומקום לחנות בו את החללית שלו), עליו להזדהות, להסיר את הקסדה, ולהציג "תעודת זהות בתוקף".

בתקשורת המקומית דווח כי למרות שהנהלת העירייה גינתה את צעד המחאה והגדירה אותו "משגה", היא עדיין לא דחתה את הבקשה שהוגשה, בתחילת השבוע. דוברת מקומית, ש"נראתה פגועה", שוחחה עם כתבים, והבהירה: "אנחנו לא מהצד האפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully