וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב השיפור במצבו: שליט כשיר לתחקור ביטחוני

16.11.2011 / 14:00

בצה"ל סבורים כי גלעד שליט מחזיק בידיו מידע משמעותי, שעשוי להועיל למערכת הביטחון. בין היתר מדובר בפרטים שאמורים לקבוע כיצד למודיעין הישראלי לא היה מידע על מקום שביו

כחודש לאחר שחרורו משבי חמאס, נראה כי הולך ומתקרב הרגע בו ייאלץ גלעד שליט לעבור תחקור שישפוך אור על היום בו נחטף ובנוגע לחמש השנים בהן שהה ברצועת עזה. גורמים בחיל הרפואה אמרו בשיחות סגורות כי באחרונה חל שיפור משמעותי במצבו הבריאותי של שליט וכי הוא כשיר לעמוד בפני התחקור המדובר.

גלעד שליט חזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

גלעד שליט נותח בהצלחה בידו, הרסיסים הוצאו
אבו מרזוק: שחרור שליט - איבוד קלף משמעותי
מתכנן הפיגוע ב"פארק": עסקת שליט - ניצחון אסטרטגי

גורם ביטחוני אמר לוואלה! חדשות כי יש כוונה לבצע תשאול בהסכמתו של שליט ובהסכמת משפחתו, על מנת לדלות פרטים שעשויים להועיל למערכת הביטחון. הגורם הביטחוני הוסיף כי שליט מחזיק בידיו מידע משמעותי, שיכול לסייע למערכת הביטחון להבין כיצד ישראל התקשתה להשיג מידע מודיעיני בנוגע למיקום שביו ובאשר להיערכות ארגון חמאס לחטיפות חיילים בעתיד.

בתחילת החודש עבר שליט ניתוח להוצאת רסיסים, מהם נפגע במהלך הקרב בו נשבה בחודש יוני 2006. בבית החולים רמב"ם, בו בוצע הניתוח, ציינו אז כי הניתוח הסתיים בהצלחה. את הניתוח ביצע מנהל היחידה הכירורגית בבית החולים, פרופ' שלום שטהל. עוד נמסר מרמב"ם כי מאמתו ומרפקו של שליט הוצאו שבעה רסיסי מתכת.

לאחר חזרתו של שליט קבע הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, כי הוא ימשיך לשרת כחייל בקבע, עד תום הטיפולים הרפואיים שלו בצה"ל. רק בתום הטיפולים שליט ישוחרר מצה"ל ויועבר לטיפול אגף השיקום של משרד הביטחון. בתוך כך, בישראל עדיין לא התקבלה החלטה על מועד ביצוע השלב השני בעסקת שליט, במסגרתה צפויים להשתחרר 550 אסירים. גורם ביטחוני אמר כי השב"כ יחל להרכיב את רשימת האסירים בהתאם להנחיית הדרג המדיני.

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully