וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 11 נהרג בעכו אחרי ששער קט-רגל התמוטט עליו

קובי מנדל

11.11.2011 / 0:04

הילד ככל הנראה נתלה על העמוד במסגרת חוג שהתקיים במקום. השער פגע בו בראשו, והוא נפצע באורח קשה. מאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים. המשטרה בודקת אם מדובר ברשלנות

משחק קט-רגל הסתיים בטרגדיה: ילד בן 11 מעכו נהרג אמש (חמישי) לאחר ששער קט-רגל נפל על ראשו ומחץ אותו, סמוך למלון חוף התמרים בעיר. צוות של מגן דוד אדום ממרחב אשר פינה את הילד לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא חסר הכרה ומונשם. מותו נקבע כעבור זמן קצר. חוקרים ממשטרת תחנת עכו פתחו בחקירת נסיבות האירוע, וגובים עדויות מהנוכחים במקום.

סמיח עבד אל קדר, פרמדיק של מגן דוד אדום שהגיע למקום אמר כי "כשהגעתי למקום ראיתי ילד בן 11 שוכב על הרצפה ומדמם על הפה חסר הכרה. התחלנו בטיפול נשימתי ופינינו אותו כשהוא מונשם ובמצב קשה". לדבריו, הילדים שהיו במקום היו עדים לאירוע, וסיפרו עליו לצוותי ההצלה.

לדברי המשטרה, המקרה אירע במסגרת חוג קט-רגל של מועדון ספורט שפועל במקום. הילד ככל הנראה נתלה על השער הברזל באחד ממגרשי האספלט, אז ניתק השער ממקומו ונפל עליו. מפקד תחנת עכו, סגן-ניצב ויקטור בוסקילה, אמר כי "נסיבות המקרה הטרגי נבדקות. על פניו, אין חשד למעשה פלילי. אנו בודקים אם מדובר ברשלנות, ונזמן לחקירה את האחראים על החוג ומנהלי המקום". סגן-ניצב בוסקילה הוסיף כי עדיין לא ברור כיצד ניתק השער ממקומו ונפל על הנער.

עדכון ראשון: 20:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully