וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר פרץ: "צריך לעשות חיסול ממוקד ליגאל עמיר"

פנחס וולף

8.11.2011 / 19:30

לקראת יום השנה לציון הירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, מודאגים בעבודה מאפשרות של הקלה בעונש המתנקש יגאל עמיר. "הרוצח ביצע פעולת טרור נגד הדמוקרטיה"

לקראת טקס האזכרה הממלכתי שייערך מחר (רביעי) לציון 16 שנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, מחריפים חברי כנסת ממפלגת העבודה את התבטאויותיהם נגד המתנקש יגאל עמיר. לוואלה! חדשות נודע כי במהלך ישיבת סיעת העבודה שנערכה אתמול בכנסת, אמר שר הביטחון לשעבר, ח"כ עמיר פרץ כי "צריך לעשות ליגאל עמיר חיסול ממוקד".

דבריו של ח"כ פרץ נאמרו בהמשך להתבטאות נוספת שהשמיע חבר כנסת נוסף במהלך ישיבת הסיעה. חבר הכנסת הציע "לשחרר את יגאל עמיר לעזה". בלשכתו של ח"כ פרץ אמרו הערב כי "עמיר פרץ, שהיה אחד הקרובים ליצחק רבין, מתנגד לכל הניסיונות להקל בעונשו של יגאל עמיר ורואה בו כמי שביצע פעולת טרור נגד הדמוקרטיה הישראלית וכך צריך להתייחס אליו".

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, הקדיש את נאומו הקצר הערב במליאת הכנסת לסוגיית עונשו של רוצח ראש הממשלה. כבל אמר לנוכחים במליאה כי "אני מתכוון להגיש הצעת חוק שייאסר לקצוב את עונשו לעולמים". בשבת האחרונה הביע ח"כ אבי דיכטר (קדימה) פליאה על כך שטרם עלתה בקשה לגזור על יגאל עמיר עונש מוות. באירוע שבת תרבות שהתקיים בבאר שבע אמר דיכטר כי "המקרה השני בישראל שהצדיק עונש מוות, היה המקרה של יגאל עמיר. לא על רצח ראש ממשלה אלא על ניסיון לרצח הדמוקרטיה בישראל, ולמען הסר הספק - אני נגד עונש מוות".

טקס האזכרה הממלכתי לציון 16 שנה לרצח רבין בהר הרצל, יחל מחר בשעה 15:00 וישתתפו בו נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשי סגל א' של המדינה. בשעה 17:00 תקיים הכנסת ישיבת מליאה מיוחדת לזכרו של רבין. בישיבה יישאו דברים יו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, שר הביטחון אהוד ברק ויו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ'.

עוד בנושא:

הממשלה מתכננת פיתוח אתר הקסטל - להנצחת רבין
פרס בטקס לזכר רבין: "זקוקים לדמותך הפועמת"
יגאל עמיר יוכל ללמוד תורה ביחד עם אסירים אחרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully