וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 אלף איש פקדו את שמורות הטבע ביום הראשון של החג

למרות מזג האוויר החם, יצאו הישראלים בהמוניהם לביקור בשמורות הטבע ברחבי הארץ. עיקר התנועה נרשמה בצפון ובמרכז. בקק"ל מצפים למטיילים רבים יותר מחר, אז ייעשה קריר יותר

שי מכלוף

(צילום: ג'יליס, שי מכלוף, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

כ-50 אלף בני אדם יצאו לטייל למרות מזג האוויר החם יחסית ופקדו החל משעות הבוקר (חמישי) את אתרי הטיולים ברחבי הארץ. המטיילים לא נאלצו לעמוד בפקקים ובמהלך היום לא דווח על עומסים בצירי התנועה הראשיים, והתנועה זורמת גם כעת כסדרה.

מהקרן הקיימת לישראל נמסר כי תנועת מטיילים ערה נרשמה בעיקר באגמון החולה, לשם הגיעו אלפי מטיילים וצפרים על מנת לחזות בתחילת נדידת העגורים. מטיילים רבים בצפון בחרו לבקר גם ביער בית קשת ובאתרים נוספים.

מטיילים ישראלים בראש השנה. מגד גוזני
יערני הקרן הקיימת מבקשים מציבור המבקרים לשמור על הניקיון ולהקפיד על כללי הבטיחות באש. מטיילים באזור ירושלים, היום/מגד גוזני

באזור המרכז הורגשו עומסים בפארק בריטניה, פארק קנדה, יער חרובית ויער בן שמן. באזור ירושלים הגיעו מטיילים רבים לסטף וליער עמינדב. דווקא באזור הדרום נרשמה היום תנועה דלה של מטיילים.

בקרן הקיימת לישראל הבהירו, כי לא מדובר בכמויות גדולות של מטיילים ומייחסים זאת לכך שמדובר ביום הראשון של החג. הם צופים כי מחר ומחרתיים מספר המבקרים באתרים יגדל בצורה משמעותית, גם הודות לירידה הצפויה בטמפרטורות. יערני הקרן הקיימת מבקשים מציבור המבקרים לשמור על הניקיון ולהקפיד על כללי הבטיחות באש.

המטיילים שנמצאים עדיין בשמורות הטבע ישמחו לדעת כי בהמשך היום צפוי להיות מעונן חלקית עם ירידה קלה בטמפרטורות - כך נמסר מהשירות המטאורולוגי. מחר תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והרוח תתחזק, ואף ייתכן גשם קל בעיקר בצפון הארץ שייפסק בשבת אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully