וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: בני משפחה ניסו לתקוף צוות רפואי ומאבטח

קובי מנדל

6.9.2011 / 13:27

קרוביו של פג המאושפז בבית החולים בני ציון בחיפה ניסו לתקוף את הצוות, לאחר שלא הורשו להיכנס יחד לביקור התינוק. הם אף ניסו לחטוף את אקדחו של אחד המאבטחים, ולבסוף נעצרו

תקיפה נוספת של צוות רפואי בבית חולים: בני משפחתו של פג שנולד בבית החולים בני ציון בחיפה, ניסו לתקוף היום (שלישי) את צוות מחלקת הפגים במחאה על שלא אפשרו להם להיכנס ולבקר במשותף את התינוק המאושפז בפגייה. במהלך האירוע אף ניסו בני המשפחה, תושבי אחד הכפרים בגליל המערבי, לחטוף את אקדחו של אחד המאבטחים במקום. המשטרה עצרה לחקירה את החשודים בתקיפה.

בבית החולים מקווים שהמשטרה תמצה את הדין עם התוקפים. "אנו רואים בחומרה רבה את תקיפתם של הצוותים הרפואיים ומאבטחי בית החולים על ידי בני משפחה שהגיעו לבקר בפגייה", נמסר מבית החולים, "יובהר כי אושר לכל אחד מבני המשפחה לבקר בנפרד את בן המשפחה המאושפז, אך אלה דרשו להיכנס יחדיו, ונהגו באלימות".

"אושר לבני המשפחה לבקר בנפרד"

לפני מספר שבועות נרשמו שני מקרי אלימות בתוך ימים. במקרה הראשון, על פי החשד, מטופלת ובעלה התפרצו למשרדו של רופא, ודרשו לקבל עדיפות קבלה על פני חולים אחרים שהמתינו בתור. הרופא, שהרגיש מאוים מהתנהגותם של בני הזוג, לחץ על לחצן המצוקה והזעיק את אנשי הביטחון של בית החולים. עם הגעת המאבטחים אל חדר הרופא, הם ניסו להרגיע את בני הזוג, אך בשלב זה, על פי החשד, הבעל עקף את שולחן הרופא והתקרב אליו באופן מאיים.

המאבטחים אחזו בבעל ומנעו ממנו להתקרב אל הרופא, אך זה הדף בחוזקה את אחד המאבטחים שהועף לעבר מיטה בחדר ונפגע בגבו. בזמן שהמאבטחים אחזו בבעל, רעייתו החלה, על פי החשד, להשתולל בחדר הטיפולים. בסופו של דבר המאבטחים השתלטו על בני הזוג, עצרו את הבעל ועכבו את אשתו לחקירה. המאבטח, שנזקק לקבלת טיפול רפואי, טרם שב לעבודתו. יש לציין, כי דקות לפני ההתפרצות לחדר הרופא, צעקה המטופלת על מזכירה במיון וגם לשם הוזעקו שני מאבטחים על מנת להרגיעה.

כמה ימים קודם לכן עצרו שוטרי תחנת חיפה שני צעירים כבני 20 מהיישוב ביר אל-מכסור הסמוך לשפרעם, בחשד שהתפרעו בחדר המיון של בית החולים. מחקירה ראשונה עלה, כי השניים הגיעו לבית החולים בחיפה לאחר ששתו לשוכרה והרגישו ברע, והיכו שני מאבטחים שהיו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully