וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד הבנק: המאבטח אמר לשודד להוריד קסדה - ונורה

יניב אנגלר ניסה למנוע את כניסת השודד לסניף הבנק בו עבד וחסם אותו בגופו. השניים נאבקו והשודד ירה באנגלר, 3 פעמים. שכנו: "הוא היה אדם מאוד טוב שתמיד חייך ועזר"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

שעות לאחר שוד הבנק בבאר יעקב, מתבררים פרטי האירוע בו נורה אמש (שני) למוות המאבטח יניב אנגלר, תושב ראשון לציון בן 31. עדי ראייה סיפרו לוואלה! חדשות, כי שתי דקות לפני השעה שש בערב, הגיע החשוד בירי לסניף בנק הפועלים ברחוב האיילה ביישוב. הוא החנה את האופנוע שלו וניגש לכניסה לבנק, כשעל ידיו כפפות והקסדה עדיין על ראשו. אנגלר ביקש מהחשוד להוריד את הקסדה, מאחר שהכניסה לבנק בפנים מכוסות אסורה. בשלב זה דחף החשוד את אנגלר. המאבטח, שככל הנראה הבין שמדובר בשודד, הצליח לרתק אותו אל הקיר, אך השודד הצליח להשתחרר מאחיזתו, וירה לעברו ירייה, ומיד לאחר מכן שתי יריות נוספות, שהביאו למותו של אנגלר.

עוד סיפרו עדי הראייה, כי כל השוהים בבנק נשכבו על הרצפה, בזמן שהחשוד נכנס אליו, פתח מגירות ושלף מהן אלפי שקלים. בתום השוד הוא נמלט מהמקום על אופנועו. בשלב זה, ניגשו הנוכחים אל המאבטח וניסו לסייע לו, אך כבר זה היה כבר מאוחר מידי, והוא מת מפצעיו. משפחתו של אנגלר, ששמעה אודות האירוע בחדשות, הגיעה לזירת הרצח.

כוחות גדולים של משטרה ממרחב שפלה הגיעו למקום מיד לאחר השוד. המשטרה הציבה מחסומים והיא נעזרת במסוק בניסיון לאתר את השודד שנמלט מהסניף רכוב על אופנוע. השודד הצליח להימלט עם סכום כסף לא ידוע. המשטרה גבתה מעדי ראייה בבנק תיאור של השודד.

שכניו של יניב אנגלר סיפרו בעצב כי אנגלר היה אדם טוב לב שתמיד עזר לסביבתו. הרב שמואל בקרמן מבית חב"ד בבאר יעקב, הסמוך לבנק, סיפר כי "הוא היה שכן שלנו כבר יותר משנה. הוא אדם נחמד מאוד. עזר לכל אחד, תמיד מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, עם חיוך על הפנים. הוא היה אדם מאוד טוב. הוא עבד בבנק יותר משנה ומאוד נקשרנו אליו, ומאוד חבל לנו על האסון הכבד הזה".

הדיווח הראשוני: מאבטח נורה למוות במהלך שוד בנק

(עדכון ראשון: 23:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully