וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה אלימות נוסף ברמב"ם: רופא ומאבטח הותקפו

קובי דוד

20.7.2011 / 16:17

על פי החשד, בני הזוג התפרצו למשרדו של הרופא ודרשו לקבל עדיפות על פני מטופלים אחרים וכאשר סורבו, תקפו את הרופא והיכו מאבטח שהגיע למקום. הבעל נעצר ורעייתו עוכבה לחקירה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יח"צ, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

העומס המתמשך בחדר המיון בבית החולים רמב"ם בחיפה מתחיל לתת את אותותיו: מקרה אלימות נוסף, בתוך פחות משבוע, התרחש אתמול (שלישי) כאשר מטופלת בבית החולים ובעלה התפרצו, על פי החשד, למשרדו של רופא ודרשו לקבל עדיפות קבלה על פני חולים אחרים שהמתינו בתור.

הרופא, שהרגיש מאוים מהתנהגותם של בני הזוג, לחץ על לחצן המצוקה והזעיק את אנשי הביטחון של בית החולים. עם הגיעם של המאבטחים אל חדר הרופא, הם ניסו להרגיע את בני הזוג, אך בשלב זה, על פי החשד, הבעל עקף את שולחן הרופא והתקרב אליו באופן מאיים.

המאבטחים אחזו בבעל ומנעו ממנו להתקרב אל הרופא, אך זה הדף בחוזקה את אחד המאבטחים שהועף לעבר מיטה בחדר ונפגע בחוזקה בגבו. בזמן שהמאבטחים אחזו בבעל, רעייתו החלה, על פי החשד, להשתולל בחדר הטיפולים. בסופו של דבר המאבטחים השתלטו על בני הזוג, עצרו את הבעל ועכבו את אשתו לחקירה. המאבטח, שנזקק לקבלת טיפול רפואי, טרם שב לעבודתו. יש לציין, כי דקות לפני ההתפרצות לחדר הרופא, צעקה המטופלת על מזכירה במיון וגם לשם הוזעקו שני מאבטחים על מנת להרגיעה.

ביום ראשון עצרו שוטרי תחנת חיפה שני צעירים כבני 20 מהיישוב ביר אל-מכסור הסמוך לשפרעם, בחשד שהתפרעו בחדר המיון של בית החולים. מחקירה ראשונה עלה, כי השניים הגיעו לבית החולים בחיפה לאחר ששתו לשוכרה והרגישו ברע, והיכו שני מאבטחים שהיו במקום.

עוד באותו הנושא:
זעם על זמן ההמתנה במיון - והיכה את האחות
רמב”ם: מטופל תקף רופא ”כי המתין זמן רב מדי”
אלימות בבתיה”ח: פחות תקיפות או פחות תלונות?

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully