וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג התהפך עם רכבו באזור אשכול - ונהרג

רמי שני

29.5.2011 / 11:13

לאחר שבשבת קיפחו את חייהם שלושה בני אדם בתאונות דרכים, נפתח השבוע עם הרוג נוסף: נהג כבן 50 התהפך עם רכבו באזור אשכול ונהרג. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה

שבוע חדש, מגמה ישנה: נהג כבן 50 מאזור הדרום נהרג הבוקר (ראשון) לאחר שהתהפך עם רכבו בצומת מגן בתחום המועצה האזורית אשכול. צוות של מגן דוד אדום ממרחב נגב שהוזעק למקום קבע את מותו של הנהג והמשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי הנהג נסע לכיוון דרום ובעקומה ירד מהשוליים מסיבה בלתי ברורה ואז התהפך.

אמש נדרס למוות נתין זר מאריתריאה על ידי אוטובוס בצומת הרחובות לוינסקי וצמח בתל אביב. צצות של מגן דוד אדום פינה את הולך הרגל במצב אנוש לבית החולים איכילוב בעיר, שם נקבע מותו. גם במקרה זה ממשיכה המשטרה לחקור את נסיבות התאונה.

אתמול בשעות הבוקר נהרג סולימן אבו-חמיד, תושב כסייפה בן 20. אבו חמיד נהרג בהתנגשות בין שני כלי רכב פרטיים למכונית מסחרית בכביש בין צומת שוקת לצומת נבטים. שמונה בני אדם נפצעו בתאונה, ביניהם אחד באורח קשה.

בתאונה נוספת אתמול בבוקר נהרג רוכב אופניים בן 56 מפגיעת רכב בכביש 65 (כביש הסרגל) סמוך למנחת מגידו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully