וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור-על הגג: באטמן נעצר על גג בניין במישיגן

במשטרת העיר פטוסקאיי שבמישיגן, ארה"ב, התקבל דיווח בלתי שגרתי: אדם מחופש לבאטמן תלוי על קיר של בניין עסקים בעיר. שוטרים שהגיעו למקום מצאו עבריין מוכר שנעצר והואשם בהסגת גבול

ביום רביעי האחרון סביב חצות התקבל במשטרת פטוסקאיי, עיר במדינת מישיגן שבארצות הברית דיווח על אדם שנמצא על גג בניין עסקים בעיר. דקות אחר כך התקבל דיווח נוסף לפיו האדם מחופש לבאטמן. לרגע הסיפור הזה נשמע אמנם כמו תחילתה של בדיחה טובה, אך השוטרים במשטרת פטוסקאיי דווקא לא הופתעו כשהגיעו למקום ומצאו את מארק וויין וויליאמס, תושב הרבור ספרינגס בן 31 על גג הבניין.

"היה לנו קשר עם העבריין הזה מספר פעמים בעבר", סיפר ראש מערך הביטחון הציבורי בעיר, "פעם הוא אפילו התחפש לדמות קומיקס אחרת". השוטרים שהגיעו מצאו את וויליאמס תלוי על הקיר המערבי של המבנה ומיהרו לגשת לעברו. תוך זמן קצר הם עלו לגג הבניין והצליחו לגרור אותו פנימה. עד מהרה וויליאמס נעצר והואשם בהסגת גבול ואחזקת נשק מסוכן, לאחר שברשותו נתפסה גם פחית עם חומר כימי מסוכן.

"אני מבין שמדובר בפשע רציני. בכנות, לא היה לי מושג שהפריטים שאני אוחז הם בלתי חוקיים", אמר וויליאמס במהלך דיון בעניינו בבית המשפט, "לא התכוונתי לגרום נזק לאף אחד עם הפריטים הללו. אני נשבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully