וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה נעימה: המטוסים יתודלקו כרגיל מיום ראשון

6.5.2011 / 16:58

שר התחבורה ישראל כץ הודיע כי המטוסים בנתב"ג יתודלקו כרגיל החל מיום ראשון, לאחר שהתקלה במסנני הדלק תוקנה. הטיסות האחרונות שעוכבו וטרם המריאו אמורות לצאת לדרכן במוצאי שבת

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

החל מיום ראשון, המטוסים בנמל התעופה בן גוריון יחזרו בהדרגה להליך התדלוק הרגיל - כך אמר היום (שישי) שר התחבורה, ישראל כץ, שביקר בנמל התעופה כדי לבחון מקרוב את ההתמודדות עם סוגיית הדלק המזוהם. כץ הוסיף כי עד ליום ראשון המטוסים יתודלקו ממכליות תגבור שהובאו לשם כך, ובינתיים ישטפו וינקו את צינור הדלק כדי להשיבו לפעולה מהירה. כץ עדכן בנושא גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהתקשר אליו מפריז. שר התחבורה הודה לצה"ל על העזרה שניתנה במהלך היומיים האחרונים באספקת מכליות דלק מלאות ומכליות ששימשו לרשת אספקת הדלק.

בתוך כך, בנמל התעופה בן גוריון חזרו הבוקר לשגרת עבודה רגילה. דובר רשות שדות התעופה, אדר אבישר, אמר לוואלה! חדשות כי "הבעיה פחות או יותר מאחורינו. עדיין ישנם 11 מטוסים על הקרקע בגלל נושא של החלפת צוותים, בלי קשר לנושא הדלק. הדברים חוזרים למסלולם התקין".

המשנה למנכ"ל ארקיע, דוד מחלב, אמר לגלי צה"ל כי למרות העיכובים, כל הנוסעים יגיעו ליעדיהם בשעות הקרובות, כולל אוהדי קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, שעושים את דרכם לפיינל פור בברצלונה. "אני מניח שכל אלף האוהדים של מכבי יהיו בקרוב בברצלונה", אמר מחלב.

המסננים המזוהמים נשלחו למעבדה בגרמניה, שם נבדק הדלק הפגום וברשות שדות התעופה מקווים שבסוף התהליך יתברר הגורם לזיהום. לפי ההערכות, מדובר בחיידק שהביא לחימצון הדלק וליצירת שומנים. בתוך כך, נשלל באופן סופי החשד למעשה מכוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully